וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרייסטיאנו רונאלדו

30.1.2008 / 21:45

הפורטוגלי כבש צמד ב-0:2 של יונייטד על פומפי, עלה ל-19 שערי ליגה ושוב היה בלתי ניתן לעצירה. צ'לסי - רדינג 0:1, ווסטהאם - ליברפול 0:1

ארסנל ניצחה אתמול (שלישי) את ניוקאסל ועלתה למקום הראשון, אבל מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי לא התכוונו לתת לה לברוח וניצחו הערב, כל אחת בדרכה שלה, כדי להחזיר את צמרת הטבלה למצב שלה לפני המחזור ה-24 בפרמיירליג. אבל הסיפור של הערב שוה היה ליברפול, ששוב לא ניצחה והפעם הגדילה לעשות עם הפסד.

צ'לסי - רדינג 0:1

למרות מצעד הפצועים והאפריקאים שנמצאים באליפות היבשת, צ'לסי נמצאת בתקופה מצויינת והיום רשמה משחק 12 ללא הפסד ואת הניצחון התשיעי. ההפסד האחרון שלה בבית, היה לפני 74 משחקים, ב-2004, אז אימן אותה עוד קלאודיו רניירי ואברהם גרנט עדיין לא הרגיש מוכן להרוס את הרצף הזה.

צ'לסי הצהירה כוונות כבר בדקה ה-6. רייט פיליפס פרץ לעומק והוכשל על ידי קליפה סיסה 20 מטר מהשער, מיכאל באלאק שלח את הכדור למסגרת, אבל האנמאן ירד ולקח. הכחולים המשיכו לשלוט במשחק ולרבוץ בחלק המגרש של רדינג, ובדקה ה-32 באה על שכרה עם שער בנגיחה של מיכאל באלאק אחרי הגבהה טובה של פאולו פריירה. כמעט כהרגלה בקודש, צ'לסי לא הרשימה בהמשך המשחק ואפילו לא הייתה רחוקה מספיגת שער שוויון, אבל ניצחה בדוחק. כרגיל. 3 נקודות הן 3 נקודות. נכון שמנצ'סטר יונייטד וארסנל עושות את זה יפה, אבל הכחולים מלונדון עדיין קרובים אליהן.

מנצ'סטר יונייטד- פורטסמות' 0:2

אחרי שהשלימה את המשימה שלה בגביע, חזרה יונייטד לליגה. באולד טראפורד היא ניצחה 11 משחקים ברצף והערב היא לא התכוונה לתת לסטטיסטיקה להישבר וכבר אחרי 13 דקות הוליכה 0:2 מצמד של מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו, ששוב הוכיח שהוא בלתי ניתן לעצירה עם שער מתוך הרחבה ואחד נוסף בבעיטה חופשית. השדים האדומים המשיכו לשבת לדייויד ג'יימס על השער למרות ההולכה הבטוחה, אבל לא הצליחו לכבוש שוב.

לרונאלדו היו אלו השערים ה-18 וה-19 שלו העונה והוא מוליך את טבלת מלך השערים. היכולת שלו היא לא דבר חדש, אבל יונייטד שוב הראתה גם את ווין רוני, קרלוס טבז ואנדרסון, עם פול סקולס ואואן הארגריבס היציבים מאחור ועם ריו פרדיננד ונמנייה וידיץ' הנפלאים במרכז ההגנה. שחקן גדול יוצא, שחקן גדול נכנס. יונייטד לא עצרה הערב ונראה כאילו היא לא מתכוונת לעצור בכלל העונה.

ווסטהאם - ליברפול 0:1

יוסי בניון חזר לאפטון פארק, המגרש בו התחיל את הקריירה שלו בממלכה, בפעם הראשונה מאז שעבר לליברפול והיה קרוב לכיבוש בדקה ה-8, אבל הקפצה שלו מעל רוברט גרין חלפה גם מעל המשקוף. בדקה ה-27 דווקא ווסטהאם הייתה קרובה לכיבוש, אבל כדור חופשי של מארק נובל, שפגע בראש של סטיב פינן, הגיע רק עד המשקוף.

עד סיום המחצית הראשונה המשיכה ליברפולך להציג את הכדורגל החלש והנרפה שמאפיין אותה העונה, ווסטהאם השתלטה על מרכז המגרש, אבל הצליחה לתרגם את השליטה רק בתוספת הזמן של המשחק כולו אחרי הכשלה מטופשת של ג'יימי קארגר על דין אשטון ברחבה. מארק נובל כבש והעניק לפטישים ניצחון 0:1 ענק. לרדס היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, מאזן אסור בתכלית האיסור לקבוצה שרוצה תארים. אולי בשנה הבאה. אולי לא.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אברטון - טוטנהאם 0:0

טוטנהאם מתחילה לתפוס צורה בזמן האחרון וטביעת האצבע של חואנדה ראמוס מתחילה להיראות. ה-1:5 הגדול על ארסנל היה שיא אחד מיני רבים שעשויים להגיע בשנים הקרובות, כשראמוס באמת יבנה את הקבוצה, אבל הערב פגשו התרנגולים קבוצה לא שעדיין יותר טובה ממנה, קבוצה שרצה בצמרת כבר כמה שנים תחת מאמן נפלא כדייויד מויס. הנקודה שהתרנגולים אספו בחוץ היא אך ורק נקודה חיובית. אברטון מצידה עדיין במקום הרביעי ואם היא לא ניצחה, לפחות ליברפול הפסידה.

דרבי קאונטי- מנצ'סטר סיטי 1:1

מנצ'סטר סיטי שהחלה את העונה נהדר, נעצרה קצת לאחרונה. סוון גוראן אריקסון כעס מאוד אחרי ההפסד בגביע לשפילד יונייטד מהצ'מפיונשיפ ומעניין איך הוא יגיב הפעם. אחרי מחצית מאופסת דרבי פתחה בסערה עם פריצה של קני מילר, שנמשכה בבעיטה של חוסאם גאלי, שפגעה בסון ג'יהיי וחדרה לשערו הוא.

סיטי נלחצה מהאפשרות שתפסיד לאחרונה בליגה, אבל 18 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-63, פרץ מרטין פטרוב האדיר בצד שמאל והעביר כדור לכיוון הרחבה ודניאל סטארידג' הצעיר, שכבש גם בגביע, כבש את השוויון. עד הסיום התכולים לא מצאו עוד שער ואת איבוד הנקודות בפרייד פארק הם עשויים לבכות בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully