וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויטרו לא מגיע לקריית שמונה

יצחק סולומון

29.1.2008 / 22:51

המשא ומתן עם הקשר הרומני פוצץ, והוא יחזור לסטיוואה בוקרשט. קלימי סבן ששיחק עם קרויטרו: "קרית שמונה פיספסה שחקן טוב"

עכשיו זה סופי: פוצץ המשא ומתן בין קבוצת קריית שמונה, לקשר הרומני מריוס קרויטרו. הערב (שלישי) יצאו בקריה בהודעה רשמית לפיה הם יורדים מהקשר הרומני, ששייך לקבוצת סטיוואה בוקרשט. מי שמכיר יותר טוב מכולם את קרויטרו, הוא מגן מכבי נתניה, קלמי סבן, ששיחק איתו בסטיוואה בוקרשט. סבן טוען כי קריית שמונה פספסה שחקן טוב, ומפרגן לרומני: "מדובר בבחור לא גבוה, אבל חזק ופיסי מאוד. שחקן טכני מאוד. בחור שאף פעם לא עומד על המגרש. כל הזמן בתנועה, כל הזמן רץ, תמיד בתנועה וזה יתרון".

על הפרסומים בעיתונות הרומנית, לפיהם סר חינו של קרויטרו בעיני הבוס הכל יכול של המועדון הרומני, ג'יג'י בקאלי, ולכן דרכו החוצה נסללה, אמר סבן: "ככה זה אצל בקאלי. בבוקר הוא החבר הכי טוב שלך, בערב הוא האויב הכי גדול שלך. האיש לא צפוי".

אחרי שהחתימה שישה שחקנים על חוזים ארוכי טווח, הבא בתור ברשימה יהיה הקפטן המסור, יניב לביא, אחד מכוכבי העלייה לליגת העל, והעונה אחד האחראים להגנה היציבה של הקבוצה, שגורמת לקבוצה להיצמד לחבורת הצמרת. לביא אמר היום: "אף אחד עדיין לא דיבר איתי. אני ממשיך להתאמן כרגיל, נותן את כל כולי למען הקבוצה, וממשיך לעשות הכל כדי שהעונה היפה שלנו תימשך. זה הדבר היחיד שמטריד אותי היום".

למרות מזג האוויר החורפי והסוער הצפוי מחר (רביעי), אמורה קריית שמונה להתאמן באצטדיון העירוני. היום התאמנה הקבוצה באולם ספורט. אוהדי קריית שמונה קבעו להיפגש ביום חמישי כשעל הפרק מבצע העידוד במשחק החוץ בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully