וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבאיירן לא היה קל בוופרטל

29.1.2008 / 22:36

באיירן נמתחה בשלב שמינית הגמר הגביע הגרמני, על ידי קבוצה מהליגה השלישית, אך ניצחה 2:5. דורטמונד הדיחה את ורדר ברמן

משחקי שמינית גמר הגביע הגרמני יצאו היום לדרך. לשם שינוי, היום לא חלו הפתעות גדולות, וסינדרלות אמיתיות לא העפילו לשלב רבע הגמר של הגביע, דבר שמתרחש במדינה כמו גרמניה כמעט כל שנה.

באיירן מינכן לא התקשתה מול וופרטל מהליגה השלישית הצפונית וניצחה אותה 2:5, למרות 61,000 צופים מקומיים של הקבוצה הקטנה. מינכן 1860, לשעבר מועדון בונדסליגה בקביעות, ניצחה את אלמיניה אאכן, יריבתה מהליגה השנייה 2:3. הופנהיים ניצלה את התקופה הנוראית של הנזה רוסטוק, עוד מועדון גדול בעבר, וניצחה 1:2. הפתעות אולי אין, אבל נציגות קטנות יגיעו לשלבים המכריעים בגרמניה. בהמשך הערב ניצחה דורטמונד את ורדר ברמן בביתה, כשהאורחת, מהמקום השני בבונדסליגה, מחמיצה פנדל בדקה ה-84.

באיירן בלתי ניתנת לדגדוג

וופרטל - באיירן מינכן 5:2

המשחק נפתח באיחור של 15 דקות בעקבות בעיות בדרכי הגישה לאצטדיון, אך באיירן לא בזבזה הזדמנות וניצלה את המצב הראשון כדי לעלות ליתרון כבר בדקה ה-15. קרן של ריברי פגשה את ראשו של מירוסלב קלוסה, שנגח בקלות פנימה. הקבוצה הקטנה לא נבהלה וחזרה למשחק כעבור 11 דקות, מרגליו של החלוץ טוביאס דאם.

בזמן ש-61 אלף האוהדים של וופרטל קפצו לשמיים תכנן קלוסה את שערו הבא, דקה אחרי השוויון. למרבה הפלא, מהאיר סאגליק הדהים כשכבש שער שני לטובת וופרטל והשווה. למחצית השנייה באיירן עלתה כדי לכסח. תחילה היה זה ואן בויטן שהעלה את קבוצתו ליתרון, ממנה וופרטל לא חלמו כבר לחזור. לוקה טוני וחמיט אלטינטופ המחליף הוסיפו את השערים, שקבעו את תוצאת המשחק, ששולחת את באיירן לרבע הגמר.

דורטמונד - ורדר ברמן 1:2

ג'ובאני פדריקו העניק לקבוצה הביתית את היתרון כבר אחרי 19 דקות, בזמן ששחקני ברמן, הטוענת לכתר הבונדסליגה, לא מצליחים לאיים על השער של שחקני המארחת. המחצית השנייה כבר הייתה מאוזנת יותר, כשרק בדקה ה-80 הגדילה דורטמונד את היתרון עם שער של קלימוביץ'. שתי דקות אחר כך קיבלה ברמן הזדמנות לצמצם את היתרון. רוזנברג הוכשל ברחבה ודייגו קבע 2:1. התקווה הגדולה של ברמן עוד התפתחה שתי דקות אחר כך, כשקיבלה בעיטת עונשין נוספת מ-11 מטרים. הפעם ידו של שוער דורטמונד, ציגלר, הייתה על העליונה, כשהדף את כדורו של דייגו ושלח את קבוצתו לרבע הגמר ואת ברמן להמשיך במאבק על התואר בליגה.

הופנהיים - האנזה רוסטוק 1:2

להופנהיים: נילסון 11, אורסטס (עצמי) 71
לרוסטוק: קרן 52

אאכן - מינכן 1860 3:2

לאאכן: קולב 11, אברס 40
למינכן: שוורץ 83, קוצ'וביץ' 85, יוהנסון 88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully