וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה ניצחה במשחק העונה

29.1.2008 / 22:02

המוליכת גברה על השניה, גבעת שמואל 70:79 בפעם השניה העונה והתבססה במקום הראשון. יקנעם/מגידו ניצחה את מכבי חיפה 77:79

הליגה הלאומית בכדורסל הבטיחה להיות מרתקת כבר בתחילת העונה, עם קבוצות כמו מכבי נתניה ומכבי חיפה שחזרו לעצמן, עם פאיינליסטית השנה שעברה, הפועל באר שבע, וכמובן עם גבעת שמואל, שרוצה לחזור אל הליגה של הגדולות. הערב (שלישי) קיבלנו את משחק העונה הראשון, כשמוליכת הטבלה, מכבי נתניה גברה על השניה, גבעת שמואל, 70:79. יקנעם/מגידו עצרה את מכבי חיפה עם 77:79, בעוד קרית אתא ובנימינה נאבקו במשך 45 דקות, לפני שאתא ניצחה 119:124.

מכבי נתניה - גבעת שמואל 70:79

בפתיחת העונה, היה נראה שיש רק שתשלוט בליגה הלאומית, בדמותה של נתניה, שפשוט סירבה להפסיד במשך 8 משחקים רצופים. אחד הניצחונות היה על גבעת שמואל, 81:89 במחזור השלישי. אלא שמאז נתניה הפסידה פעמיים, הגבעה מצאה את הקצב שלה, ועקפה אותה בראש הטבלה. דווקא אז ספגה קבוצתו של אורן אהרוני הפסד להוד השרון, וההפסד הערב השאיר אותה במקום השני.

גבעת שמואל התאוששה מרבע ראשון חלש כדי לרדת ביתרון במחצית, אבל רבע רביעי גדול של נתניה, החזיר אותה למקום הראשון בליגה. קלעו לנתניה: ליאור חכמון ואסף יגל 11 כל אחד, אלירן גואטה וחגי בראב 10 כל אחד. לגבעת שמואל: נייט קרטר 20 נקודות, ירון להט ואיתי גרינבוים 11 כל אחד.

בנימינה מתחה את קרית אתא

הפועל יקנעם/מגידו - מכבי חיפה 77:79

המפגש הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בהפסד כואב במיוחד של חיפה בשניה האחרון, וחניכיו של אבי אשכנזי בהחלט זכרו את התחושה כשהגיעו למשחק החוץ הערב. חיפה פתחה מצויין ושפטה את הפרקט, בדרך להובלה ביתרון 8 ברבע הראשון, ו-11 בשני. אלא שיקנעם/מגידו, ששיחררה את שון דניאל בתחילת השבוע התעשתה, צימקה לפיגור 6 בלבד ברבע השלישי, וברבע הרביעי כבר נטלה את היתרון.

חיפה איבדה את הראש, והמארחים ניצלו זאת כדי לרשום עוד ניצחון דחוק על האורחים, השני שלהם העונה. ניב ברקוביץ' ומוזס סונקו הוליכו את קלעי יקנעם/מגידו עם 16 נקודות כל אחד, כשאור סלע מוסיף 15. לחיפה קלעו: עדי פרג 19, מייק מקיני 16, אורן בן חמו 13.

אליצור קרית אתא - בית"ר בנימינה 119:124 (בהארכה)

בקבוצה הצפונית רצו להתגבר על ההפסד במחזור הקודם עם ניצחון ביתי נוח על האחרונה בטבחה, אך במקום זה קיבלו כאב ראש של 45 דקות, בסיומו בקושי יצאו מנצחים. אם ישנה קבוצה שצריכה להיות מאוכזבת, הרי זוהי בנימינה, שלאורך כל המשחק היתה בשליטה. האורחים היממו את קבוצתו של שרון אברהמי בפתיחה ועלו ליתרון 16:31 בסיום הרבע הראשון. ההמשך היה דומה, ובנימינה הוליכה כבר ביתרון 14 ברבע השלישי, אלא שאז חזרו המארחים, והצליחו להשוות ולשלוח את המשחק להארכה, שם כבר נגמר הכוח לקבוצה הקטנה מבנימינה.

אלעד אליהו רשם משחק ענק עם 39 נקודות והוליך את קלעי קרית אתא, אבי נניקשוילי קלע 21 ודניס קאר הוסיף 20. לבנימינה: אנטון שוטבין 34, יריב רוקני 24, טל רונן וליאור שגב 14 כל אחד.

הפועל באר שבע - אליצור רמלה 75:88

קבוצתו של טל נתן החלה להראות סימנים של חזרה לעצמם בשבועות האחרונים, והניצחון הערב הוא בהחלט צעד בכיוון הנכון, בעיקר, כיוון שרמלה הגיעה למשחק בכושר טוב לאחר ניצחון על קרית אתא במחזור האחרון. המארחים הוליכו כבר מהפתיחה, ועלו ליתרון 7. רבע שלישי מצויין של הבאר שבעים העלה אותם ליתרון דו ספרתי, אותו רק הגדילו עד לסיום. ריקי וודס הוליך את קלעי באר שבע עם 28, אילן ברקוביץ' היה גדול עם 26, ותומר אטלס הוסיף 7. לרמלה: דיימון פטרסון 30, גרי גנדל 19, אושרי אלמוזנינו 15.

מכבי הוד השרון - הפועל לב השרון 78:77

לב השרון היתה לקבוצה היחידה שניצחה בחוץ במחזור הנוכחי, למרות שהיא לא היתה צריכה לנסוע רחוק מאוד, כשלקחה את דרבי השרון. המארחים צריכים להיות מאוכזבים מאוד, במיוחד לאחר היכולת המשופרת שהם מציגים בשבועות האחרונים. הוד השרון הוליכה בהפרש של 10 נקודות במחצית, אבל האורחים חזרו למשחק ברבע האחרון, וניצחו בשיניים משחק שיעזור להם לתפוס מרחק מהתחתית הבוערת תחתיהם. קלעו ללב השרון: אסף ליפשיץ 23, ניר גולן 14, יואב אלטר 13. להוד השרון: סטייסי מורייני 18, איל אנגל, גיא קנטור ופפי תורג'מן 15 כל אחד.

אליצור יבנה - מכבי אשדוד 86:94

הפועל נצרת עילית - מכבי שוהם 83:89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully