וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חליבה חוזר להפועל באר שבע

אייל בן יעקב

29.1.2008 / 21:51

המגן הימני, שגדל במועדון הדרומי ועבר בבית"ר, הפועל ת"א, אשדוד וקרית שמונה חתם עד לסיום העונה. זוהר חוגג בספק למשחק מול פ"ת

תומר חליבה, המגן הימני בן ה-28 ששיחק בקבוצה בעבר, חתם הערב בהפועל באר שבע עד תום העונה. חליבה יערוך את אימון הבכורה שלו מחר בוסרמיל. חליבה החל את העונה שעברה בהפועל תל אביב, אך שוחרר בהמשך העונה למ.ס אשדוד, שם גם לא הצליח להרשים. העונה עבר חליבה לעירוני קרית שמונה וגם ממנה שוחרר לאחר מספר מחזורים. מאז עזב חליבה את באר שבע, הקבוצה בה גדל, הספיק לשחק גם בבית"ר ירושלים, ממנה עבר לאדומים של יצחק שום דאז.

בהמשך למגוון הפעילויות החברתיות שהקבוצה מבירת הנגב עוסקת בהן העונה, סוכם על שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם תיאטרון באר-שבע, במסגרתו יבקרו בקרוב שחקני הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער בהצגות ובמופעים. שיתוף הפעולה הנוכחי הוא פועל יוצא של הרעיון לפיו קבוצת הכדורגל הבכירה בנגב היא למעשה חלק בלתי נפרד מההיצע התרבותי של העיר והאזור.

זוהר חוגג, שסובב את הברך באימון המיוחד ביום בשבת, בספק למשחק ביום שישי מול הפועל פתח תקווה. 3,500 כרטיסים הופצו לקראת המשחק, ובקבוצה מצפים לכמות האוהדים הגדולה ביותר העונה במשחק בית, בתקווה כי מזג האוויר לא יקלקל את התוכניות. החל מיום רביעי ניתן יהיה לרכוש כרטיסים במשרדי "לונה טורס" במחיר של 50 שקלים למבוגר ו-25 לנוער/חייל.

צמח מרוצה מרמת השרון

בקצב המטורף שבו משתנים דברים בליגה הלאומית קשה לשים לב לקבוצה הכי שקטה והכי צנועה בליגה, עירוני רמת השרון. הקבוצה הקטנה הזו מסתמכת על שחקנים ישראלים צעירים ומסתפקת, לפחות בינתיים, בנוכחותו של זר אחד בלבד, מרסלו גארטה האורוגוואי. "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי", מספר צביקה צמח, מאמן הקבוצה, "בתחילת העונה הדברים נראו לא טוב, למרות שנבנינו בצורה טובה. ההפסדים שלנו היו בעיקר אחד אפס קטן ודווקא התבוסה הביתית 5-2 לבני לוד שינתה את פני הדברים, מאחר שבנקודה הזו השחקנים הבינו שחייב להיעשות שינוי בדרך החשיבה שלהם, או שאני אתחיל לחתוך שחקנים מהקבוצה".

אחד האחראיים המרכזיים לשיפור של הקבוצה במקום התשיעי, לדידו של צמח, הוא ערן זהבי, שהגיע מהפועל תל אביב: "התעקשתי שיגיע אלינו למרות הבעיות שהיו עם הפועל ת"א, ועכשיו כשהוא נכנס לכושר זו התקופה הכי טובה שלנו העונה. הקבוצה שלנו זו ההוכחה שלא צריך לעשות הרבה רעש וצלצולים כדי להשיג שינוי בתוצאות של קבוצת כדורגל. הבעלים נתן שקט, האוהדים היו סבלניים, ועם הזמן הצלחנו לייצב את הקבוצה. המצב החברתי שיש אצלנו צריך להיות מושא לקנאה אצל קבוצות אחרות שהיו מוכנות לקנות אותו בכסף".

"היו לי העונה כמה שחקנים שלמרות הצעות טובות מקבוצות אחרות, בחרו להישאר בקבוצה, שמהווה בשבילם בית חם. אני דואג עכשיו שאף אחד במערכת לא יסתנוור מההצלחה, כי כלל בסיס בכדורגל ובעיקר בליגה הלאומית, היא שהכדור הוא עגול, ואני סבור שתגיע גם תקופה של ירידה ביכולת. אני מקווה שהתקופה הזו תגיע בזמן שהיא הכי פחות תזיק לנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully