וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לדידייה דרוגבה

29.1.2008 / 20:59

בניגריה דאגו שמא חוף השנהב לא תתאמץ במשחק שלה מול מאלי, אבל הפילים דרסו את יריביהם 0:3, והעלו את ניגריה שניצחה 0:2 את בנין

מוקדם יותר היום (שלישי) לא הייתם מצליחים למצוא אנשים רבים שהיו נותנים לניגריה סיכוי להעפיל לרבע גמר גביע אפריקה. הניגרים, שעמדו על נקודה אחת בלבד בשני המשחקים הראשונים, היו חייבים ניצחון על בנין החלשה בבית, בצירוף של הפסד של מאלי מול חוף השנהב. לפני המשחק היו לא מעט ספקולציות האם נבחרתו של דידייה דרוגבה פשוט תיתן את המשחק למאלי, כיוון שהיא כבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, אך חוף השנהב התייחסה למשחק ברצינות רבה, ניצחה 0:3, ובצירוף עם ניצחונה של ניגריה 0:2 על בנין, שלחה את הניגרים אל השלב הבא.

חוף השנהב - מאלי 0:3

חוף השנהב כבר העפילה לרבע הגמר עוד לפני פתיחת המשחק, ומאלי בנתה על כך בתקווה שתצליח להשיג תיקו שיעלה גם אותה, אבל לדידייה דרובה היו מחשבות אחרות. החלוץ הנהדר של צ'לסי קיבל כדור מצויין כבר בדקה ה-10 מיאיא טורה, הגיע מול השוער ושלח את הכדור עם הרבה סגנון, פנימה. מאלי עוד ניסתה לתקוף, אבל חוף השנהב היכתה בשנית בדקה ה-54, לאחר שכדור קרן הגיע אל מארק זורו שנגח פנימה, והכפיל את היתרון.

בובאקר סנוגו מורדר ברמן ניצל עוד ריבאונד בהתקפה בדקה ה-85, כדי לכבוש בקלות מקרוב, ולהעלות את חוף השנהב מהמקום הראשון בבית. הניצחון הקליל ללא ספק יגרום לכמה אנשים בנבחרת גינאה, היריבה הבאה של חוף השנהב, להזיע עוד לפני תחילת המשחק.

ניגריה - בנין 0:2

הניגרים היו מודאגים מכך שחוף השנהב תיתן את המשחק במתנה למאלי, ובכך יסיימו להם את הטורניר, עד שלרגע היה נדמה שהם שכחו שעליהם בראש ובראשונה לנצח. מחצית ראשונה נוראית שלהם גרמה לחשוב שמא הם בכלל לא צריכים להיות בשלב הבא.

למחצית השניה כבר עלו הניגרים באנרגיות אחרות, ובדקה ה-51 מצאו את השער המיוחל: ג'ון אובי מיקל נגח מחמישה מטרים לאחר ששוער בנין התקשה להדוף בעיטה מוקדמת. החדשות הטובות המשיכו להגיע מהמשחק של חוף השנהב, ובדקה ה-86 העלה יעקובו איגביני את ניגריה ל-0:2, ששלח את האוהדים ביציע להתכונן כבר לקראת רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully