וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובר חתם בגולדן סטייט

29.1.2008 / 20:18

לאחר שהצהיר שהוא מעוניין לחזור לשורות הפיסטונס העונה, חתם הפורוורד אצל הווריירס. ג'ייסון קיד הצהיר: "הגיע הזמן לעבור הלאה"

לאחר חודשים רבים בהם הצהיר שהוא מעוניין לחזור ולשחק בליגה הטובה בעולם, חתם הערב (שלישי) כריס וובר בגולדן סטייס ווריירס. וובר, שהתחיל את העונה הקודמת בפילדלפיה, ומשם עבר לדטרויט, הצהיר כבר מספר פעמים שהוא מעוניין לחזור לשורות הפיסטונס, אך קבוצתו של ג'ו דומארס, איך נאמר, לא הבעיה רצון מיוחד. שמו של וובר הועלה כמועמד גם ללייקרס, אבל לבסוף כאמור, חתם בקבוצתו של דון נלסון.

"בגאווה גדולה ובענווה, אני מכריז על חזרתי אל הגולדן סטייט ווריירס, המקום בו הכל התחיל", אמר וובר במסיבת העיתונאים, לאחר הודעת החתימה. "אני מחכה כבר לשחק עם בארון (דייויס), סטפן (ג'קסון) ושאר החבר'ה, ואני שמח להתאחד מחדש עם האוהדים באוקלנד, כמו גם עם דון נלסון, ושותפי לקבוצה לשעבר, מאלי (כריס מאלין)", אמר הפורוורד. "כמי ששיחק בשביל נלי בעבר, אני יודע כמה כיף סגנון המשחק שלו יכול להיות. אני מאמין שיש לנו עתיד ורוד, ואני לא יכול לחכות לעלות על המגרש".

"אנחנו שמחים שכריס בחר לחתום במועדון שלנו", אמר כריס מאלין. "יש לנו מזל שאנחנו יכולים לצרף שחקן עם יכולות כמו שלו. הוא יהווה תוספת מצויינת לקבוצה שלנו וייתן לנו עומק, ניסיון ונוכחות על הפרקט". גולדן סטייט רושמת עד כה עונה לא רעה בכלל, ועומדת על מאזן של 18:27, שממקם אותה במקום ה-7 במערב.

"הגיע הזמן לעבור הלאה"

ג'ייסון קיד לא הסתיר העונה את הרצון שלו לעבור מניו ג'רזי החלשה והמתפרקת, אל קבוצה רצינית יותר עם מטרות גדולות יותר. בתחילת העונה הוא אף התקשר למאמנו, לורנס פרנק ואמר לו שלא יגיע למשחק באותו הערב בגלל מיגרנה, במה שתואר מאוחר יותר כשביתה איטלקית. אבל היום לקח קיד את השמועות על המעבר הצפוי שלו לשלב מתקדם, והצהיר על כך בגלוי.

"לפעמים כשאתה רוכב על גל, אתה מגיע לסופו ויודע שזה כל מה שיש. זה המקום בו אנחנו נמצאים עכשיו", אמר הרכז. השחקן אישר כי סוכנו פנה אל הנהלת הנטס בנוגע לטרייד לקיד עוד לפני תום חלון ההעברות ב-21 בפברואר. "בעבר, כשהצלחתי לרשום טריפל דאבל, זה היה ניצחון אוטומטי", אמר הילד. "זה פשוט לא המקרה עכשיו. ניסינו לגרום לזה לעבוד, מצאנו שזה לא. הגיע הזמן לעבור הלאה".

כזכור, ניסתה ניו ג'רזי בעבר להעביר את קיד אל הלייקרס בתמורה ללמאר אודום וקוואמי בראון, אך העיסקה נפלה כיוון שהמנג'ר של הנטס, רוד ת'ורן, רצה כמו שאר הליגה את אנדרו ביינום, ולא קיבל. קיד אף הצהיר כי ישמח לעבור לקליבלנד לשחק עם חברו, לברון ג'יימס, אך ספק אם יש לקאבס מה להציע בתמורה. קבוצות נוספות שנמצאות במירוץ אחרי הרכז המוכשר הן דאלאס, ודנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully