וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו בספק למשחק מול אשדוד

רגב גולדמן

29.1.2008 / 18:19

קשר הפועל ת"א, שנפגע בגבו במשחק מול סכנין, ניסה להתאמן ללא הצלחה. גוטמן לשחקנים: "תתרכזו בכדורגל ולא בדיבורים עם כתבים"

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) את אימונה הראשון השבוע, כחלק מההכנות למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת. אלי גוטמן לא אהב, בלשון המעטה, את הציטוטים הרבים של שחקני הקבוצה כנגד חבריהם, וערך שיחה עם כל הקבוצה לפני פתיחת האימון.

בין היתר אמר גוטמן: "זה לא מקובל עליי שיש פה ביקורת בתוך הקבוצה. אתם צריכים להיאבק יחד כדי שנצא מהמצב הזה. אני זה שמחליט פה והגיע הזמן לעשות לזה סוף. כולכם אשמים במצב של הקבוצה, אז תפסיקו לחפש אחד את השני".

שחקנים בקבוצה העידו כי גוטמן כעס מאוד על הפרסומים וגם במהלך האימון סינן מספר פעמים: "תתרכזו בכדורגל ולא בדיבורים עם כתבים". מהאימון היום נעדרו עידן סרור, ביברס נאתכו ורמי דואני, שנטלו חלק באימון הנבחרת האולימפית.

בקבוצה מודאגים ועוקבים אחר מצבו של ברוך דגו. כזכור, במשחק ביום שבת נגד סכנין בבלומפילד, הוחלף דגו בשל כאבים בגבו התחתון. הצוות הרפואי של המועדון בדק את הקשר, שניסה הבוקר להתאמן אך ללא הצלחה. דגו נטש את האימון לאחר כ-20 דקות, ועבר לחדר הטיפולים של הקבוצה במתחם.

נכון לעכשיו טרם ידוע אם דגו יהיה כשיר למשחק באשדוד. בכל מקרה, בעוד כשבועיים יחמיץ דגו את המשחק נגד מכבי פ"ת בבלומפילד, עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. שי אבוטבול ממשיך להיעדר מאימוני הקבוצה בשל הפציעה בקרסולו, שמונעת ממנו למעלה משבוע וחצי להתאמן כרגיל. היום ערך אבוטבול טיפול פיזיותרפיה. קובי סוויסה שהגיע בתחילת העונה מראשל"צ, חזר אליה היום בהשאלה עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully