וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ניצחה את צסק"א 0:1

29.1.2008 / 17:31

תמוז בישל, בן שושן קבע 0:1 לטובת בית"ר על צסק"א, ונתן לבוס מתנה בדרבי צעצועי האוליגרכים. שתי הקבוצות סיימו את דרכן בטורניר הרוסי

בית"ר ירושלים סיימה היום (שלישי) את ההשתתפות בטורניר ערוץ 1 הרוסי, במפגש עם צסק"א מוסקבה, מחזיקת הגביע בשנה שעברה. צסק"א היא גם זוכת אליפות הליגה הרוסית בשנת 2006 ומחזיקת גביע אופ"א ב-2005. בית"ר הצליחה לגבור על הכישרון הרב של הקישור הרוסי - ברזילאי ונתנו מתנה גדולה לארקדי גאידמק, הבוס, עם ניצחון על אחד מיריביו, רומן אברמוביץ', מבעלי צסק"א.

צסק"א הציגה בסגלה מספר כוכבי על, ביניהם איגור אקינפייב, שוער העל הרוסי, סרגיי איגנשביץ', בלמה המצוין של נבחרת רוסיה והאחים ברזוצקי, אלכסי ו-ואסילי. גולת הכותרת של הקבוצה הם הכוכבים הברזילאים הצעירים, דניאל קרבאליו, ואגנר לאב, דודו וג'ו, ארבעתם שחקני נבחרת ברזיל. מבין החבורה הברזילאית פתח בהרכב הרוסים רק דודו.

בימים האחרונים עלתה האפשרות כי המשחק יעבור לאצטדיון בלומפילד, בשל מזג האוויר הקשה השורר באיזור ירושלים. ארקדי גאידמק, בעלי בית"ר, הטיל וטו על המעבר והורה להשאירו בטדי, בכל מצב שהוא. אגב, צסק"א, בדיוק כמו בית"ר הפסידה במשחקה הראשון בטורניר לשחטאר דונייצק, לכן לשתי הקבוצות המתמודדות הערב אין סיכוי להעפיל לגמר הטורניר, שייערך ברביעי הקרוב.

במהלך המחצית הראשונה הוכיחה צסק"א שליטה מוחלטת במשחק, כשהברזוצקים מוכיחים מדוע הם נחשבים לשחקנים הגדולים בתפקידם באירופה. דודו וריקרדו קיבלו הזדמנויות רבות כדי להבקיע את השער של שטראוס, אך הרבו להחמיץ. בית"ר התקשתה להתמודד מול היכולת הטקטית המצוינת של הרוסים, במיוחד במרכז המגרש. במחצית השנייה הצטרפו למשחק שניים מכוכביה הגדולים של הקבוצה הרוסית, ואגנר לאב וג'ו, אליהם הצטרף בהתקפת צסק"א אלביר רחימיץ' הבוסני. אל בין הקורות נכנס איגור אקינפייב, שוערה המצוין של נבחרת רוסיה.

באחת ההתקפות הראשונות של בית"ר במשחק, בדקה ה-67, קיבל עמית בן שושן כדור נפלא מטוטו תמוז באגף השמאלי. בן שושן, לא חבר קבוע בהרכב של שום, לא התבלבל מול אקינפייב, כבש ושימח מאוד את ארקדי גאידמק ביציע.

הרכב בית"ר: שגיא שטראוס, דוד אמסלם (יואב זיו 67), תומר בן יוסף, אריק בנאדו (שמואל קוז'וקין 46), שמעון גרשון, כריסטיאן אלבארס (שי חדד 67), דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (חן עזריאל 46), רומולו (עמית בן שושן 46), ג'וניור ויסה (טוטו תמוז 67)

הרכב צסק"א: ונייאמין מנדריקין, פאבל ממייב, אנטון גרגורייב, ואסילי ברזוצקי, אלכסיי ברזוצקי, מילוש קרזיץ', ייבגני אלדונין, דוד יאנצ'יק, קאנר ארקין, ריקרדו, דודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully