וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין התפטר מבני לוד

אייל בן יעקב

29.1.2008 / 16:52

קבוצתו, שסיחררה את הלאומית בתחילת העונה, הפסידה חמישה מתוך ששת משחקיה האחרונים. דיין: "מאמן לא יכול לטמון את ראשו בחול"

מצבה הקשה של בני לוד בתחתית הטבלה הלאומית, המדורגת במקום העשירי, הביא את המאמן מישל דיין להתפטר מתפקידו היום (רביעי). "אני חושב שמאמן לא יכול לטמון את ראשו בחול", סיפר המאמן לאחר הגשת התפטרותו, "אין לי טענות לשחקנים, כי למרות שאנחנו רק שלוש נקודות מהקו האדום, עדיין עשינו יותר ממה שציפינו מאתנו. השחקנים עשו את כל המאמץ, אבל לאחר שקבוצה מפסידה חמישה מתוך שישה משחקים, צריך לבוא איזשהו סוג של זעזוע. מישהו צריך לקחת אחריות, וזה המאמן".

הקבוצה פתחה את העונה בצורה מצוינת והובילה את הטבלה הלאומית בתחילה, אך הלחץ התקשורתי והציפיות כנראה עשו את שלהם והביאו את הקבוצה לכדי מאבק בתחתית, המקום אליו יועדה הקבוצה בתחילת העונה. "נפרדתי בצורה טובה ואין לי שום כעס על אף אחד", הוסיף דיין, "אני מאחל להם הרבה הצלחה בהמשך הדרך ואין לי שום ספק שהם יישארו בליגה".

לוד ניסתה להתחזק בפגרה, כשהביאה זר גנאי, אגודה, ואת שחר סימן טוב. כל זה לא סייע לה, ודיין התפטר לאחר שקבוצתו הפסידה חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים. "מישל התפטר, למרות שניסינו ללחוץ עליו שיישאר והבעיה היא לא אצלו", הודיע איסמעיל אזברגה, מבעלי הקבוצה, הוא לקח את האחריות, למרות שהיא שייכת לשחקנים. זה מאכזב וכואב, כי לא רצינו להיפרד. אני מקווה שהוא יעבוד אתנו שוב. יש לו פינה חמה בלבנו. אני מאחל לו המון בהצלחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully