וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "לא הסתדר בחיפה, מתחיל דף חדש"

29.1.2008 / 21:00

פרטי העברתו של מאור מליקסון עדיין לא סוכמו, אך הקשר יחזור להתאמן תחת אוחנה בכפ"ס. לימה ויולזרי חתמו. אלמדון עזב לנצרת עילית

ביום בו הספיקה מכבי חיפה לשחרר את תום אלמדון ולהעביר לשורותיה באופן סופי את רנה לימה האורוגוואי והשוער יהב יולזרי, הצליחה מכבי חיפה להגיע להסכמה על שחרורו של מאור מליקסון. הקשר הצעיר, שהגיע לחיפה מבית"ר ירושלים בתחילת העונה שעברה, לא זכה לדקות משחק רבות אצל רוני לוי ובחר לחזור להתאמן תחת מאמנו מבית"ר ירושלים לשעבר, אלי אוחנה.

"אני מודה למכבי חיפה על התקופה ששיחקתי בה, למרות שלא הסתדר לנו", אמר מליקסון הערב, "עכשיו אני מתחיל דף חדש בהפועל כפר סבא. אני מקווה לצבור דקות משחק ולהראות מה שאני יודע". על השאלה האם הוא מתכוון לשחזר את היכולת הטובה שהציג, כשעלה לקבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים ענה: "אין קשר ליכולת שהצגתי בבית"ר. אני רוצה להראות מה שאני יודע, ואני יודע. עברתי כמה דברים יפים בחיפה, אבל שוב, זה לא הסתדר. אני מקווה לפרוח בקבוצה החדשה שלי, למרות שעדיין לא סגרתי את כל התנאים".

פרטי העברתו של הקשר עדיין לא סוכמו, כך שלא ברור עדיין אם יושאל או יימכר ומן הסתם לא סוכמה גם תקופת חוזהו בקבוצה החדשה. מליקסון שיחק בחיפה העונה שישה משחקים, ארבעה מהם כמחליף ולא כבש, אך זכה לרשום הרחקה אחת.

הקשר הארגנטינאי רנה לימה והשוער יהב יולזרי חתמו הבוקר (שלישי) על החוזים עם הקבוצה. בימים האחרונים היה ברור כי הם יצטרפו, והיום הושלם התהליך באופן רשמי. שני השחקנים חתמו עד סיום העונה הנוכחית, כשבסיומה תהיה למכבי חיפה אופציה לרכוש את כרטיסם לשנתיים נוספות. בתווך, לאחר תקופה ארוכה בה דנו הצדדים בנושא העברתו, עזב השוער השני תום אלמדון את הקבוצה, לטובת הפועל נצרת עילית מתחתית הליגה השניה.

מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, הוסיף כי מחר (רביעי) תתכנס נשיאות ההתאחדות לכדורגל, על פי בקשת המועדון, ותדון באישור השינוי במעמדו של הקשר הברזילאי גוסטבו בוקולי משחקן זר לתושב ארעי. חיפה תציג את תעודת הזהות שהוענקה לבוקולי בתחילת השבוע במשרד הפנים, ועם האישור הצפוי רנה לימה יוכל להיכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת.

שני שחקנים אחרים, המגן מוחמד שחבארי והקשר שלומי חנוכה, הגיעו למתחם האימונים בכפר גלים כדי לארוז את חפציהם בדרך לנצרת עילית. מהאימון נעדר ג'ובני רוסו החולה, כשהמאמן רוני לוי נאלץ להפסיק את האימון עקב מזג האוויר הסוער, ואת חציו השני העביר בחדר הכושר.

עדכון ראשון: 14:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully