וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תככים בממלכת ניוקאסל

29.1.2008 / 13:26

דניס וייז עזב את משרתו כמאמן לידס כדי לקבל תפקיד במאגפייז, בלי ידיעתו של קווין קיגן, כתגובה לדרישתו ל-100 מיליון ליש"ט לחיזוק

ניוקאסל יונייטד הפכה בשנים האחרונות לאחד המועדונים המושמצים ביותר באנגליה, אבל לא כולם חושבים שהמועדון של המגפאייז הוא מקום רע לעבוד בו. להפך, יש כאלה שאפילו מוותרים על המשרות שלהם במועדונים אחרים, כמו למשל דניס וייז, מאמן לידס. וייז ימלא תפקיד ניהולי במועדון, ולשם כך הגיש את התפטרותו מלידס. הוא לא יהיה עוזר מאמן, והודה כי אינו יודע מספיק על התפקיד החדש, כשכרגע נראה שהוא יהיה אחראי על מחלקות הנוער של המועדון. הוא ישתכר כ-3 מיליון ליש"ט לעונה, וניוקאסל תשלם ללידס פיצוי של מיליון ליש"ט.

אלא שזה לא בדיוק נגמר כאן. בינתיים, מדווח ה"סאן" מאמן הקבוצה קווין קיגן לא רגוע בעקבות המינוי של וייז, וכי מדובר, בעצם, במינוי חתרני של הבעלים, מייק אשלי. לפני מספר ימים ביקש קיגן מאשלי 100 מיליון ליש"ט לחיזוק הקבוצה, ואשלי, מסתבר, לא ממש אהב את הבקשה הזו. התפקיד של וייז יהיה מורכב מעט יותר, על פי הספקולציות, והוא עשוי להיות אחראי גם על הרכש של המועדון. "גם אני לא יודע יותר מדי על זה", אמר קיגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully