וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ולנסיה רוצה את מוריניו

29.1.2008 / 12:42

ה'סאן' הלונדוני מדווח כי העטלפים מאסו במאמן ההולנדי רונאלד קומאן ורוצים להנחית במסטאייה את המנג'ר הפורטוגלי, שיגאל אותם מייסוריהם

מה גרם לאוהדי ולנסיה להוציא את מטפחותיהם הלבנות ולנופף בהם בגנותו של קיקה סאנצ'ס פלורס? את זה רק הם יודעים. כנראה שהם לא אהבו את סגנון המשחק של המאמן הספרדי. אז ההנהלה שעתה לבקשתם, פיטרה אותה, למרות שעשה תוצאות לא רעות בכלל. במקומו הובא לקבוצה ברוב כבוד והדר רונאלד קומאן. המנג'ר ההולנדי הפסיד ושוב הפסיד. עשה מהפכות בקבוצה - זרק את השוער סנטיאגו קניזראס והקפטן דויד אלבלדה והחתים את הצעירים אבר באנגה מבוקה ג'וניורס והאדוויחס מאדורו מאייאקס. עזר? ממש לא. כבר תשעה משחקים ברציפות שוולנסיה לא מנצחת. מלבד ב'קופה דל ריי' התוצאות של ההולנדי בליגה הספרדית פשוט עלובות.

כעת, מתברר כי למועדון נמאס מחוסר ההצלחה המשווע של קומאן. הנהלת העטלפים ניסתה להביא את מנג'ר צ'לסי לשעבר, ז'וזה מוריניו, אחרי פיטוריו של פלורס, אך הפורטוגלי סירב, כיוון שחיכה להצעה מקבוצה גדולה יותר. על פי עיתון ה'סאן', בימים האחרונים נעשתה פנייה חוזרת למוריניו. אם יקבלה, קומאן יפוטר עוד השבוע.

מוריניו מבחינתו עדיין מתלבט. ולנסיה אמנם מועדון גדול, אבל העונה הם לא מצליחים. כמו כן ההערכות מדברות על כך שהפורטוגלי אוחז בסיכום עם מילאן, אליה הוא אמור להגיע בקיץ. בוולנסיה מקווים שאפילו אם ז'וזה אוחז בהצעה מהענק האיטלקי, הוא יגיע להציל את ולנסיה רק עד תום העונה הנוכחית מהסיוט בו היא שרויה כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully