וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקו ימשיך ברמת גן

שגיא ניר

29.1.2008 / 12:11

המאמן שהפך את רמת גן לסינדרלה של ליגת העל, יאמן בקבוצה גם בעונה הבאה. טולברט, השחקן החשוב בליגה העונה, כבר חתום

רובי בלינקו יאמן את עירוני רמת גן גם בעונה הבאה. כך החליטה הנהלת הקבוצה, שהחזיקה באופציה לעונה נוספת עם המאמן, אותה החליטו לממש בעקבות הניצחון 96:97 על הפועל חולון, שהיה השישי של הקבוצה ב-11 מחזורים.

בלינקו, שההזדמנות שקיבל בקיץ לחזור לליגת העל זכתה ללא מעט הרמות גבה בענף, הפך את רמת גן מקבוצת תחתית קבועה להפתעת העונה, וניצח עד כה את כל אחת מארבע הגדולות: מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, בני השרון והפועל חולון. לפני שבוע זכה בתואר מאמן הסיבוב הראשון של מנהלת הליגה.

יושב ראש רמת גן בני ברנר מסביר: "בלינקו מקיים עד היום את כל מה שהבטיח. יש בו רמה גבוהה של רגישות ומיומנות מקצועית. הוא מאמן שעבר את כל דרך הייסורים שמאמן צריך לעבור ובלי קיצורי דרך, ולכן הוא גם מאוד מעריך את המקום שהוא נמצא בו. יש מקום לתת למאמנים ותיקים כמותו יותר כבוד".

בלינקו עצמו אמר: "אני מאוד שמח על הקרדיט שאני מקבל, ואשמח להמשיך ברמת גן. עד עכשיו אנחנו אוספים ניצחונות ביום בהיר כדי שיהיו לנו ליום סגריר".

סיפור סינדרלה נוסף ברמת גן הוא הגארד בריאן טולברט, שאחרי שתי עונות בינוניות ומטה באשקלון ובראשון לציון התקשה הקיץ למצוא קבוצה, עד שחתם ברגע האחרון על חוזה זמני ברמת גן. מאז, הפך טולברט לשחקן המשפיע ביותר בליגת העל, וגם מול חולון התעלות שלו בדקות הסיום, על אף ששיחק עם 4 עבירות, הביאה לניצחון יוקרתי נוסף. טולברט, שחתם לפני כחודש על חוזה חדש עד סיום העונה, ישחק ברמת גן גם בעונה הבאה. גם הפורוורד בנט דיוויס, המחזיק באופציה לעונה נוספת, עשוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully