וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפספס את הרכבת

29.1.2008 / 10:46

פינת המומנטום: אורן קורנפלד משייט בכל רחבי אירופה ומזכיר לנו מי הקבוצות החמות. במוקד, קרב הגדולות באיטליה ברבע גמר הגביע בין יובנטוס ואינטר

טופס הווינר של שלישי עד חמישי מגוון ברובו ומכיל בעיקר משחקים מאנגליה (הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ), משחקי הגביע הספרדי, איטלקי וגרמני, היורוליג, טורניר הערוץ הראשון וכמובן משחקי הנ.ב.א. בחרנו עבורכם כמה משחקים אטרקטיביים כדי לבדוק באיזה מומנטום הקבוצות מגיעות אליהם.

משחק מספר 7: בורוסיה דורטמונד – ורדר ברמן. אמנם זה היה לפני הפגרה בגרמניה, אבל דורטמונד עם רצף של הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד-תיקו, ואילו ברמן עם ניצחון-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון. בקיצור, חוסר יציבות מצד שתי הקבוצות עוד לפני הפגרה, ולכן נפנה אל הסטטיסטיקה. דורטמונד השיגה בבית פי שתיים נקודות מאשר בחוץ (למרות שזה משחק גביע, יש חשיבות לנתון הזה), ואילו ברמן השיגה רק שליש מהנקודות שלה בחוץ. לכן נראה שהביתיות היא זו שתכריע.

משחק מספר 9: ארסנל – ניוקאסל. ארסנל עם רצף של ניצחון-הפסד-ניצחון-תיקו-תיקו, ואילו ניוקאסל עם הפסד-תיקו-ניצחון-הפסד-תיקו. אין ספק שהתותחנים מגיעים במצב הרבה יותר טוב, מה גם שבבית עד כה הם לא הפסידו (במשחקי הליגה) ורק פעמיים איבדו באיצטדיון האמירויות נקודות כשסיימו בתיקו. ניוקאסל ניצחה העונה רק פעמיים בחוץ ב-11 משחקים. נראה שהתשובה ברורה.

משחק מספר 43: אייאקס – איינדהובן. שתי המוליכות בהולנד נפגשות, ומבחינת המומנטום אייאקס אחרי תיקו-ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו, מה שאומר, לפחות על פי הרצף, שעכשיו יגיע ניצחון. איינדהובן עם ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון, מומנטום הרבה יותר טוב ומשכנע. איינדהובן גם ספגה את מספר השערים הנמוך ביותר בליגה, 17, וגם בחוץ היא ממעטת לספוג (8 ב-10 משחקים). אייאקס מתהדרת עם הפסד ביתי אחד בלבד.

משחק מספר 52: יובנטוס – אינטר. קרב הגדולות באיטליה מספק קרב מותח אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-2:2. יובה עם רצף של ניצחון-תיקו-תיקו-ניצחון-תיקו, אינטר אחרי תיקו-תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון, מומנטום כמעט זהה. לכן נפנה לסטטיסטיקה ונגלה כי הגברת הזקנה ספגה רק שלושה שערים בבית (בעשרה משחקים, נתון מדהים), אך אינטר מנגד עדיין לא הפסידה העונה, בטח שלא בשלל משחקי החוץ שלה. אכן דילמה קשה.

משחק מספר 65: אתלטיק בילבאו – ראסינג סנטאנדר. סנטאנדר ניצחה במפגש הראשון 0:2. בילבאו מגיעה אחרי תיקו-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון, ואילו סנטאנדר עם רצף של תיקו-ניצחון-הפסד-ניצחון-ניצחון, מומנטום קצת יותר משכנע. בהתבוננות על נתוני הסטטיסטיקה ניתן לראות כי בילבאו, למרות מיקומה בתחתית הליגה, ספגה רק תשעה שערים ביתיים, נכון נמוך יחסית לקבוצות שמדורגות מעליה. כדאי לחשוב גם על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully