וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היתרון של ישראל הוא בקהל"

29.1.2008 / 10:38

שראפובה הופיעה במסיבת עיתונאים, לקראת מפגש הפדרציה: "תמיד מרגש להיות במקום חדש". פאר: "לא אוהבת לשמוע שאין לנו סיכוי"

מהרגע שבו נחתה מריה שראפובה בישראל, נראה היה שאף אחד לא באמת זוכר שהיא וחברותיה באו לכאן לשחק טניס. צלמים, אנשי תקשורת ובכלל, הרבה בלגאן ליווה את שראפובה בצעדיה הראשונים בארץ הקודש.

אבל טניס ישחקו גם ישחקו ברמת השרון בסוף השבוע (בהנחה שמזג האוויר יאפשר זאת), והנבחרת הרוסית כבר מוכנה למפגש הפדרציה עם נבחרת הנשים של ישראל, כשגם הנבחרת שלנו לא תטמון ידה בצלחת. עודד יעקב, קפטן הנבחרת הישראלית, פתח את מסיבת העיתונאים הבוקר (שלישי) במלון דניאל.

"זהו אירוע חסר תקדים, נגד נבחרת בכירה וכל כך טובה עם הרבה מאוד כוכבות. זה מספק לקהל שלנו הזדמנות בלתי רגילה להתחכך עם הבנות שראיתם על המרקע ומעולם לא יצא לכם לראות במגרש, עם הבכירות בטניס הנשים בעולם. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה, וברוח התקופה הרבה דברים יכולים לקרות. המסע לכאן לא היה קל, מהבית התחתון ועד לשלב הזה, ואנחנו מצפים לסופשבוע עם מזג אוויר טוב, כשאתם תראו טניס מצוין. המוכנות שלנו טובה".

שחר פאר התייחסה לסיכוי מול הרוסיות: "זהו מפגש מאוד קשה וההגרלה הכי קשה, אבל אני לא אוהבת לשמוע כשאומרים שאין לנו סיכוי. אני מסתכלת על המפגש הראשון, לא על כל ההתמודדות. אני אחשוב על הנקודות שלי וציפי על הנקודות שלה. אם נסתכל משחק-משחק, אני מאמינה שיש לי סיכוי מול שתיהן. ניצחתי כבר את צ'אקי (אנה צ'קווטאדזה - ד.ב.), ואני בטוחה שתהיה התמודדות טובה. דמיינתי את המשחק הזה בכל מיני צורות, אבל את הרגע האמיתי אחווה ברגע שאעלה למגרש, ואני כבר מתרגשת. יש לי ביטחון ואני משחקת טוב עכשיו".

על הצהרתה של קונצ'יטה מרטינז, המאמנת של פאר, שאמרה כי הטירוף בישראל מלחיץ את שחר, הגיבה פאר: "זו תשובה לגיטימית, אבל אני רגילה לזה. היא אמרה שברגע ששמים לחץ על שחקנית, זה לא תורם לה. היא לא ניסתה לתקוף אף אחד, ובכל מקרה מבחינתי אני מרגישה בסדר גמור".

ציפי אובזילר הוסיפה: "בתור ילדה חלמתי על הרגע הזה ואני יותר ממוכנה. החוזק של הקהל שלנו יהיה מדהים, משהו שלא הרגשתי בעבר. הדירוג שלי נמוך יותר משאר השחקניות, אבל כבר ניצחתי שחקניות טופ 20 וזו לא תהיה הפעם הראשונה שאני משחקת מול שחקניות בדירוג כזה".

קרן שלמה, הטניסאית האלמונית שבחבורה: "זו הפעם השניה שלי בגביע הפדרציה. התגייסתי לצה"ל לא מזמן, אני בסבב כבר שנתיים ואני מקווה שאחרי התחלה כזו, שהיא בגדר התרגשות גדולה, אצליח להתקדם הלאה".

בשל קשיי מזג האוויר מתאמנת היום הנבחרת הישראלית בקיבוץ חצור ולא ברמת השרון.

"אני תמיד נרגשת לנסות דברים חדשים"

לאחר הנבחרת הישראלית עלו הרוסיות למסיבת העיתונאים, ושראפובה משכה, כמובן, את מרב תשומת הלב. היא הוכנסה מהצד כדי לא לעבור דרך התקשורת הישראלית, ומסיבת העיתונאים התעכבה בשל איחורה. הפלאשים של המצלמות עבדו שעות נוספות. בכל מקרה, האווירה מצד הרוסיות הייתה נינוחה ולוותה בבדיחות ובהלצות.

שראפובה פתחה את מסיבת העיתונאים בהסבר על הקסם שמלווה אותה: "אני אוהבת לנצח משחקים. כולנו רוצות לנצח, ולמרבה השמחה אני מצליחה. צפויה לנו חוויה גדולה ואני תמיד מתרגשת לשחק במקום חדש. להיות בישראל זה משהו מיוחד, האוהדים שונים וזה נפלא. אני רק רוצה להתחיל להתאמן, ואני שמחה להיות חלק מהנבחרת הזו. לצד זכיה בטורנירי גראנד סלאם, זה אחד הדברים החשובים מבחינתי. לישראל יש, ללא ספק, יתרון גדול מאוד בגלל הקהל".

על הצדדים האחרים של הקריירה שלה אמרה שראפובה: "אני אוהבת לנסות דברים חדשים, אבל העדיפות מספר 1 שלי תמיד תהיה על מגרש הטניס. כשאני מתאמנת, זה תמיד בראש הסולם, הטניס הוא העיקר מבחינתי. כשלא יהיה גשם אתאמן ולא אחמיץ אפילו דקה של הכנה". על המיקום הראשון בעולם אמרה הרוסיה: "כל עוד אני ממשיכה לנצח, אמשיך להיות בראש הדירוג. ככה זה עובד בטניס". שראפובה החמיאה לשחר פאר: "היא גם ככה שחקנית טובה, כך שעם הקהל מאחוריה זה בכלל יהיה משחק קשה".

כשנשאלה שראפובה את השאלה המתבקשת, האם יש לה חבר, ענתה: "יש לי גור כלבים שקוראים לו דולצ'ה".

אנה צ'קווטאדזה הוסיפה: "זו הפעם הראשונה שלי כאן ואני מכירה את שחר. ההתמודדות עומדת להיות מעניינת. מריה מקבלת הרבה יותר תשומת לב, אולי כשאזכה בגראנד סלאם תדברו יותר עליי". דינארה סאפינה הזכירה את הלחץ: "תמיד יש לחץ כשמשחקים עבור רוסיה, אבל נתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully