וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הג'איינטס כבר באריזונה

29.1.2008 / 10:48

סטרהאן: "אחרי גרין ביי כולנו חלינו, אבל הגענו מרוכזים". בריידי התאמן, הצ'ארג'רס והסיינטס ישחקו בלונדון, קרנל ימשיך בבראונס

אחרי המשחק הקפוא בלמבו פילד ומזג האוויר הלא מדהים, בלשון המעטה, בניו יורק, לשחקני הג'איינטס הגיע הביקור בפיניקס בדיוק בזמן. הכחולים מהתפוח הגדול הגיעו לאריזונה, והם מוכנים להתמודד עם הפטריוטס, בלילה שבין ראשון לשני (1:20, שידור ישיר ב-FOX וב-METV).

הג'איינטס סבלו מפציעות רבות לאורך העונה, והמאמן טום קאפלין נשמע מודאג: "אני מקווה שזה הסוף. יש לנו שלושה שחקנים שנשארו בבית ואני רק רוצה ששאר החבר'ה לא 'יידבקו' מהם". מייקל סטרהאן הוסיף: "אחרי גרין ביי, כולנו חלינו, ואתם יכולים לשמוע את זה גם בקול שלי. אבל הרבה פעמים אחרי שאתה מחלים אתה משחק טוב יותר, כי אתה מרוכז".

פלקסיקו בורס הבהיר כי לא מדובר פה במסע תענוגות: "הגענו לכאן בשביל ביזנס, לא בשביל שום דבר אחר". אנטוניו פירס ציין: "אף פעם לא היה מספיק בשבילנו לנצח משחק אחד, אבל עכשיו מדובר במשחק אחד, ואני מקווה שניקח את התואר ונביא אותו לניו יורק".

בינתיים, בניו אינגלנד ערך טום בריידי אימון ראשון על המשטח בפיניקס, לאחר שהחמיץ שלושה אימונים בשבוע שעבר. ביל בליצ'יק המשיך להיות מסתורי: "כולם התאמנו, דו"ח הפציעות הסופי יפורסם ביום רביעי". מאט לייט, שחקן קו ההתקפה, אמר כי הוא לא דואג לבריידי: "יש לי הרבה מאוד אנשים מהג'איינטס שישחקו לפניי, לא בריידי הוא מה שמטריד אותי כרגע".

ומחוץ לסופרבול, הליגה תודיע כי המפגש שיתקיים השנה בלונדון יהיה בין סן דייגו לניו אורלינס. שתי הקבוצות מסרו כי הן מחכות להזמנה הרשמית מהקומישינר, רוג'ר גודל. בעונה החולפת קיימו הג'איינטס והדולפינס את המשחק הראשון של ה-NFL בהיסטוריה מחוץ ליבשת אמריקה, כשנפגשו בוומבלי.

קליבלנד האריכה, כצפוי, את חוזהו של מאמנה רומיאו קרנל, שהצעיד אותה לעונה של 10 ניצחונות. קרנל בן ה-60, זקן מאמני הליגה, חתם ב-2005 על חוזה לחמש שנים, וכעת צפוי להדריך את הקבוצה עד 2012.

ג'ון לינץ', הסייפטי הפרובול של טמפה ביי ודנבר, צפוי להודיע על פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully