וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאזמטה: "אעשה הכל כדי להחזיר לאנשים בנתניה"

החלוץ חתם ל-3.5 שנים בנתניה, ויעמוד לרשות עטר כבר למשחק נגד מכבי חיפה. שביעות רצון מהיכולת מול מכבי ת"א

החלוץ הקמרוני החדש של מכבי נתניה, תיירי טאזמטה, נחת היום (שלישי) בישראל. הוא יצא היישר מנתב"ג וערך את הבדיקות הרפואיות במכון בווינגייט ועבר אותן בהצלחה. טאזמטה נפגש עם נשיא המועדון גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב. "אנחנו יודעים ובטוחים שאתה תרגיש במכבי נתניה כמו בבית ומאחלים לך הצלחה רבה במועדון", אמר לחלוץ החדש הנשיא. הקמרוני חתם על חוזהו בקבוצה, למשך שלוש שנים וחצי.

בנתניה עובדים 'מסביב לשעון', וזאת במטרה שלא לפספס את מועד תום ההעברות, שיסתיים ביום חמישי. בקבוצה לא לוקחים שום סיכונים. מיד לאחר שחתם, עבור הקמרוני בבנק בנתניה, שם הועבר כסף לחשבונה של קבוצתו האוסטרית. במקביל, תשגר נתניה פקס בהול להתאחדות האוסטרית, ובו דרישה לשלוח את שחרורו הבינלאומי. כל זאת על מנת להפקידו בהתאחדות לכדורגל וברשות לבקרה תקציבית וכדי שיירשם באופן חוקי בקבוצה.

"אני שמח שהגעתי לקבוצה טובה מאוד. אני חש כבר כעת שהאנשים במועדון רוצים שארגיש כמו בבית ואני מתכוון לתת את הכל כדי להחזיר להם. אני יודע שזו קבוצה עם שאיפות. אלוהים אני לא, אז אעשה הכל כדי לעזור להגיע להישגים כמו בעונה שעברה ואולי אף יותר".

טאזמטה יעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר ביום שבת בערב, במשחק הקבוצה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. הבעלים דניאל יאמר קידם את פניו של החלוץ, לפני שזה יערוך את האימון הראשון. כהרגלו, מקפיד יאמר להגיע וללוות כל שחקן חיזוק שמגיע לקבוצה. כך עשה עם החלוץ פרנסיס קיויו ועם הקשר חורחה קאביירו.

במכבי נתניה מעודדים מאוד מהאופן בו ניצחה הקבוצה את מכבי תל אביב (0:1) ביום ראשון, למרות היכולת הלא משכנעת. בצוות המקצועי אומרים שהנחישות והמלחמה בדקות הסיום הוכיחו שמשתלם לשחק עד שריקת הסיום. חרף היכולת הלא מרשימה של הרכש החדש, חורחה קאביירו בהופעתו הראשונה, בקבוצה משבחים את הקשר ומאמינים כי ככל שיחלוף הזמן יתרגל הקשר לקבוצתו החדשה ויראה את יכולותיו האמיתיות.

בנתניה מייחסים חשיבות עליונה למשחק מול מכבי חיפה. ניצחון של חניכיו של ראובן עטר יפתח פער משמעותי מהירוקים. על פי כל ההערכות, צפוי עטר לפתוח בהרכב חדש לחלוטין. שלושת הזרים, תיירי טאזמטה, פרנסיס קיויו וחורחה קאביירו, עשויים לקבל את חולצת ההרכב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully