וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל מתקרבים למדליה

29.1.2008 / 9:13

צמד שייטי ה-470 שמר על המקום השני בתום 12 שיוטים באליפות העולם במלבורן וכעת נותר רק השיוט המכריע. גל: "לא נפשל"

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, מתקרב יותר ויותר למדליה באליפות העולם שמתקיימת במלבורן, אוסטרליה. השניים סיימו היום (שלישי) את שני השיוטים במקומות 6 ו-3 ושמרו על המקומם השני בדירוג הכללי עם 54 נקודות שליליות. למובילים מפורטוגל יש רק שלוש נקודות פחות, כך שמבחינה תיאורטית גם המקום הראשון בא בחשבון, וכל זה יוכרע אחרי שיוט המדליות מחר. באליפות העולם האחרונה, קליגר וגל הצליחו לעקוף את הפורטוגלים ברגע האחרון ולזכות במדלית הארד. מצד שני, ניק אשר ואליוט וויליס הבריטים נושפים בעורפם של קליגר וגל מהמקום השלישי.

גל אמר אחרי השיוט: "סך הכל הפלגנו היום טוב מאוד. אמנם הפסדנו את ההובלה ועוד איזו נקודה פה ושם, אבל אסור להתעסק בקטנות, ומה שהיה היה. מחר יש את שיוט המדליות - רק העשירייה הראשונה והניקוד כפול. אנחנו כבר מספיק מנוסים במצבים אלה, ויודעים להתמודד מצוין עם המצב. לא לדאוג, אנחנו לא הולכים לפשל ונצליח בגדול".

אצל הנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימה אליפות מאכזבת יחסית במקום ה-17, אחרי שדורגו 11 ו-13 בשני השיוטים האחרונים שלהן. צמד הבנות, שכבר הבטיח את מקומו באולימפיאדת בייג'ינג בעונה שעברה, יקווה לשכנע יותר ברגע האמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully