וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א. אפריקה: גאנה וגינאה ברבע הגמר

28.1.2008 / 20:54

הנבחרת המארחת ניצחה 0:2 את מרוקו וסיימה את בית א' עם מאזן מושלם. תיקו 1:1 של גינאה מול נמיביה הספיק לה כדי להצטרף

בית א' באליפות אפריקה נסגר הערב (ראשון) כשהעולות ממנו הן גאנה וגינאה. עד הערב אף נבחרת לא הבטיחה את עלייתה מהבית, אבל גאנה נתנה הערב תצוגת תכלית מול מרוקו וגינאה סיימה בתיקו מול נמיביה כדי לעלות שלב גם היא. ברבע גמר ייפגשו השתיים עם שתי העולות מבית ב', כלומר חוף השנהב ואחת מהשתיים - מאלי או ניגריה.

משחקי היום

גאנה - מרוקו 0:2

המארחת הגיעה למשחק עם שני ניצחונות, אלא ששניהם לא היו מרשימים וגם לא הבטיחו לה את העלייה. הערב גאנה כבר שיחקה הרבה יותר טוב, כשכוכבי הפרמיירליג עושים את ההבדל לטובתה. 'הכוכבים השחורים' שלטו במרכז המגרש והקשרים הזינו את החלוצים. אלא שאסמואה גיאן וג'וניור אגוגו הם לא סמואל אטו או דידייה דרוגבה והקשרים לקחו על עצמם את מלאכת הכיבוש. מיקאל אסיין עשה את הראשון בדקה ה-26 וסולי עלי מונטארי, שהצטיין הערב, הכפיל רגע לפני הירידה למחצית, כדי לתת לגאנה פור גדול ולמעשה לחתום את תוצאת המשחק ולהעלות את גאנה שלב עם מאזן מושלם.

גינאה - נמיביה 1:1

אחרי הניצחון הנפלא מול מרוקו גינאה הסתדרה ללא הקפטן המורחק פסקל פיינדונו, סיימה בתיקו מול הנבחרת החלשה בבית והשלימה עלייה מצוינת לרבע הגמר, השלב אליו הגיעה גם בשתי האליפויות הקודמות. הגינאים שלטו במשחק והגיעו למספר הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל לא ניצלו אותן. בדקה ה-63 כבר הגיע ה-0:1. ממדו בה משטרסבורג שלח כדור ארוך וטוב לעומק הנמיבי, סולימן יולה הגיע ראשון ובעט כדור שטוח שהתגלגל לרשת. שער צרפתי ו-0:1 לגינאה. למרות הפיגור, נמיביה לא נכנעה והחליטה שמהאליפות הזו היא לא יוצאת ללא נקודות ואכן בדקה ה-81 הגיע שער שוויון של בריאן ברנדל, שאמנם מנע מגינאה ניצחון, אבל לא עליית שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully