וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי קיויו

אריק רחמיאן

28.1.2008 / 19:48

השחרור של חלוץ מכבי נתניה הגיע והוא יוכל לשחק מול מכבי חיפה. בינתיים הוא ביקש את המספר 4 ומתאמן עם נעליים שהביא מגרמניה

שחרורו של החלוץ הקמרוני-גרמני, פרנסיס קיויו, התקבל היום במשרדי מכבי נתניה למורת רוחם של ראשי המועדון, שציפו לקבלו כבר במהלך סוף השבוע שעבר, כדי לשתפו במשחק מול מכבי תל אביב. קיויו יעמוד לרשותו של ראובן עטר במשחק מול מכבי חיפה.

השחקן, שחתם בשבוע שעבר, ביקש תחילה לשריין עבורו את החולצה מספר 9 ואחד מראשי המועדון אף שאל את איתי שכטר אם יהיה מוכן לוותר עליה, אך זה סירב וקיויו הפתיע כשביקש את החולצה מספר 4 למרות היותו שחקן התקפה. בנתניה אמרו היום: "כבר כמה שנים שחולצה מספר 4 לא קיימת אצלנו. הזמנו סט חדש והוא כבר היה מוכן לקראת מכבי תל אביב". אגב, קיויו הנועל נעליים במידה 48, מתאמן בשלב זה עם נעליים שהביא עמו מגרמניה אבל עד המשחק מול מכבי חיפה מבטיחים אנשי המשק שיגיעו נעליים חדשות שהוזמנו עבורו.

הלילה צפוי לנחות החלוץ תיירי טזמטה, שסיכם בקבוצה לשלוש וחצי שנים. השחקן יעבור מחר בדיקות רפואיות, ואחריהן יחתום על חוזהו. במקביל תעביר נתניה לקבוצתו האוסטרית של טזמטה, קארנטן, את הכסף המגיע לה כדי לזרז את הגעת שחרורו הבינלאומי מההתאחדות האוסטרית, כך שיוכל לעמוד לרשותו של ראובן עטר כבר במשחק מול מכבי חיפה. כך תשלים נתניה את מכסת חמשת הזרים שלה. עטר, שהתבקש להתייחס לצירופם של שלושת שחקני ההתקפה, אמר: "אני משחק כל הזמן עם שלושה חלוצים ואין לי שום כוונה לשנות את שיטת המשחק". אולם כעת ברור שהרוטציה והמלחמה על מקום בהרכב בחלק הקדמי של הקבוצה תהיה חריפה ושחקנים כמו איתי שכטר, אוקוצ'ה ודלה ימפולסקי, להם הייתה מניה בטוחה בהרכב, ייאלצו להאבק על מקומם בהרכב.

בנתניה התקבל זימונם של קלמי סבן, דדי בן דיין ואבי סטרול לסגל הנבחרת בקורת רוח מרובה. בעיקר זימונו של סבן, שנעדר מסגל הנבחרת למעלה מ-3 שנים. סבן כבר התבטא בעבר כשאמר: "אני מאמין שאגיע בחזרה לנבחרת דרך מכבי נתניה".

שחקני נתניה קיבלו היום חופשה ואילו השחקנים שלא נטלו חלק במשחק ערכו אימון. יחד עמם ערך קיויו אימון אישי מלא וזאת במטרה להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא. מחר ישובו שחקני הקבוצה להתאמן ויחלו את הכנותיהם לקראת המשחק מול חיפה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully