וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאמין שאלישע לוי יחזיר אותי מהר להרכב"

יצחק סולומון

28.1.2008 / 17:19

חאמד גנאים איבד את מקומו בהרכב של בני סכנין לבוגדאן אפוסטו הרומני, אבל לא תשמעו ממנו מילה אחת על תסכול

הקשר חאמד גנאים לא פתח בהרכב בשני משחקיה האחרונים של בני סכנין, בעיקר בגלל החתמתו המוצלחת של הרכש הרומני בוגדאן אפוסטו. על רקע שלל שחקני הרכש של סכנין, חאמד גנאים וחאלד חלאיילה זוכים לכבוד מיוחד, בגלל היותם שחקני הבית היחידים. זו בדיוק הסיבה שספסולו של גנאים התקבל באכזבה רבה אצל האוהדים. גנאים עצמו מעדיף לשדר עסקים כרגיל ולכבד את ההחלטות של מאמנו, אלישע לוי.

גנאים, בן 21, עשה בשנתיים האחרונות התקדמות ענקית. הוא היה אחד מכוכבי העלייה בעונה שעברה, העונה תרם 4 שערים, ואפילו קיבל מגיא לוי זימון לסגל הנבחרת הצעירה. שחקן בקבוצה אמר: "גם אם הוא מתוסכל מכך שאיבד את המקום בהרכב, הוא האחרון שתשמע ממנו מילה. מדובר בבחור שקט, שבקושי מוציא מילה מהפה. בחדר ההלבשה בקושי שומעים אותו. הוא בא, מתאמן והולך הביתה. לא יותר מזה".

המאמן אלישע לוי מרגיע: "לכל שחקן יש עליות ויש ירידות במהלך העונה. לאף אחד אין מקום קבוע בהרכב. חאמד נמצא כעת בירידה קלה, אבל אין לי ספק שהוא יחזור לעצמו מהר מאוד, ובני סכנין תזכה ליהנות מביצועיו".

חאמד גנאים, כמו חייל ממושמע, מקבל את החלטתו של אלישע לוי, ואומר: "זו החלטה של המאמן להושיב אותי על הספסל ואני מכבד אותה. הייתי בתקופה לא טובה, אבל לאט לאט אני עובד קשה באימונים, ואני מרגיש שאני חוזר לעצמי. אני מאמין שגם אלישע יראה את זה ומהר מאוד יחזיר אותי להרכב".

על המטרות של קבוצתו אמר גנאים: "עד עכשיו אנחנו עושים עונה חלומית, הרבה מעל לציפיות. לדבר על אירופה זה לדעתי מוקדם מדי. יש עוד הרבה משחקים וצריך להמשיך לצבור נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully