וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק סיכם בהפועל באר שבע

אייל בן יעקב

28.1.2008 / 17:38

קשרה של מכבי נתניה לשעבר הרשים באימונים את גילי לנדאו וייצא לדרך חדשה בבירת הנגב. ראשל"צ: קובי סוויסה בדרך חזרה

שי בירוק, הקשר המוכשר ששיחק לפני כשנה במכבי נתניה, סיכם היום (שני) בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית, אחרי שנבחן בה מספר ימים והותיר רושם טוב. בירוק סיכם עד לסיום העונה, עם אופציה להארכת החוזה בעונה הבאה.

בירוק אמר היום: "אני שמח להצטרף להפועל באר-שבע ומקווה לעזור לה לחזור עוד העונה לליגת העל. באתי לתרום מהיכולת שלי למועדון ולשמח את האוהדים הרבים שלו".

שני הזרים שנבחנו בקבוצה, סרגיי נודני המולדובי ואריק רומאו טאצ'ם הקמרוני, שוחררו לאחר שלא שיכנעו את המאמן גילי לנדאו, שמחפש חיזוק רציני להתקפה.

מי שמוגדר כמועמד לעבור לקבוצה הוא הקשר הסנגלי של הפועל עכו, עומר סאני, שידוע כקשר מוכשר מאוד וטכני, אך גם כטרבל מייקר לא קטן.

עירוני ראשל"צ: קובי סוויסה מועמד לחזור

קובי סוויסה, קשר-חלוץ בן 22 ששייך להפועל תל אביב ואשר שיחק בעירוני ראשון לציון, מועמד לחזור לקבוצה. צחי שמריהו בדרך לעזוב להפועל אשקלון של שייע פייגנבוים, בעקבות אכזבתו מכמות הדקות המועטת לה זכה מאז החלים מפציעתו בתחילת העונה.


פליקס חלפון וגיא טוביאק ממשיכים להחלים מפציעותיהם הארוכות, ושבים לכושר משחק מלא. חזרתם של השניים תעבה עוד יותר את הסגל הצעיר והמוכשר שלא אבי פיטוסי, שממשיך להצעיד את קבוצתו לעונה מפתיעה וטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully