וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת הליגה? תתחילו לחשוב על קבוצת צמרת

28.1.2008 / 22:30

עירוני ר"ג ניצחה את הפועל חולון 96:97 במשחק דרמטי בזיסמן ותקעה יתד בצמרת הטבלה של ליגת העל. דורסמן: "זה לא היה המשחק שלנו"

עירוני רמת גן הוכתרה לקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון בליגת העל, אבל אחרי ניצחון 96:97 על הפועל חולון, אחת המועמדות הבכירות לפיינל-פור בסיום העונה, צריך כבר לקחת גם את הרמת-גנים בחשבון, כשחושבים על האירוע הנוצץ של מנהלת ליגת העל.

קשה להצביע מה זה היה יותר, משחק אדיר של הישראלים מרמת-גן בתוספת בריאן טולברט או משחק כושל של זרי הפועל חולון להוציא את טוני ווישהאם, שכמעט וניצח את המשחק בידיים שלו. אותו ווישהאם החזיר את חולון למשחק אחרי שכבר הייתה בפיגור של 14 נקודות ברבע השלישי. יותר מזה, הוא כמעט והביא את הקבוצות להארכה, אלא שזריקת עונשין אחת מתוך שלוש שהרוויח עם הבאזר, יצאה החוצה ושלחה את המארחים לחגוג ניצחון סנסציוני.

חולון תתפנה מעכשיו לחצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא, רמת גן תתחיל לחשוב איך אפשר להפתיע את הגדולה מכולן, מכבי תל אביב, במחזור הבא בליגה בעוד שבועיים

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר כאשר אלישי כדיר ואורי יצחקי נהנו מאחוזים טובים והעלו את הרמת-גנים ל-7:15 אחרי ארבע דקות. מצד שני, הגבוהים של חולון נהנו מחופש פעולה בצבע כדי לצמק ל-21:18 בהמשך. יצחקי וכדיר פתחו מחדש את הפער, הפעם חולון הייתה קצת יותר מרוכזת והרבע הראשון הסתיים ב-25:30 למארחים.

הכחול-לבן של רמת גן המשיך לנצל את האיזורית החדירה של חולון ונעזר גם בשלשה של ניר כהן, כדי להעלות אותה ל-31:39 בפתיחת הרבע השני. רוב בראון ופי. ג'יי טאקר נקלעו לעימות מכוער, ושופטי המשחק פסקו על עבירה טכנית בלתי ספורטיווית לשני הצדדים. לחולון הייתה הזדמנות מצויינת להשתלט על המשחק, אבל מקבץ טעויות בהתקפה איפשרו לרמת גן לשמור על יתרון בטוח בדרך ל-47:55 בהפסקה.

מורן רוט לא נכנס למשחק גם בפתיחת הרבע השלישי ומהצד השני רמת גן המשיכה באותה המגמה ועלתה ליתרון שיא של 49:62. מיקי דורסמן חיפש את הפיתרון ובהמשך הוא גם מצא אותו עם 10 נקודות של טוני ווישהאם, שצימק ל-71:67. מורן רוט התעורר בזמן הנכון עם שלשה, ווישהאם הוסיף עוד אחת וחולון הישוותה ל-73:73. רמת גן לא איבדה את זה לגמרי והרבע השלישי הסתיים ב-75:77 לטובתה.

בריאן טולברט פתח את הרבע האחרון בשתי שלשות שהעלו את רמת גן ל-75:83, כשבמקביל חולון שוב איבדה את המומנטום ואיבדה שני כדורים בהתקפה. למזלה, ווישהאם החזיר אותה שוב לעניינים וצימק למינוס שלוש. רוב בראון יצא בחמש עבירות ורמת גן איבדה כוח משמעותי בהגנה. חולון ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון בזכותו של גוני יזרעאלי. רמת גן יצאה להתקפת נגד ומייקל קיובלר קלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק והעלה ל-90:91. טולברט השלים מהעונשין 4 נקודות רצופות והעלה את רמת גן ל-90:93, 18 שניות לסיום. חולון יצאה להתקפה אחרונה שלוש שניות לסיום בפיגור של שלוש נקודות, ו-ווישהאם סחט עבירה מעבר לקשת, אבל קלע רק פעמיים מתוך שלוש ושלח את רמת גן לחגוג ניצחון חשוב.

דורסמן: "זה לא היה המשחק שלנו"

מאמנה של הפועל חולון, מיקי דורסמן, התקשה לקבל את משחקה של קבוצתו, שאיבדה הזדמנות מצויינת להתברג במקום הרביעי. דורסמן אמר בסיום: "זה היה משחק מביש, זה לא היה המשחק שלנו. אנחנו הפסדנו, לא הם ניצחו. היה חוסר ריכוז, כנראה איזו שאננות. אני לא יודע מאיפה זה בא. לא שמרנו במחצית הראשונה, רדפנו אחריהם וככה זה נראה, אין תירוצים".

המאמן המאושר רובי בלינקו: "זה משחק רביעי שלנו מול חולון ונמאס לנו כבר להפסיד להם. היה משחק ענק נגד קבוצה פנטסטית, אבל ממול הייתה גם קבוצה פנטסטית. היה לנו שבוע קשה, אבל יש לנו קבוצה עם ישראלים מצוינים, עם לב ועם נשמה. הם באמת נתנו הכל. אלו בדיוק הדברים שאני רוצה מהם. דיברתי בתחילת השנה על סיירת מטכ"ל של כדורסל שתהיה פה. פעלנו בעומק שטח האויב וחזרנו עם ניצחון".

אורי יצחקי, שהצטיין ברמת גן עם 22 נקודות: "נתנו מלחמה היום, למרות שהגענו בהרכב חסר. אלישי וניר הוכיחו שאין ואקום, יש לנו אחלה קבוצה ואני מקווה שנמשיך ככה. הקהל זה חלק מהאווירה והיה כיף היום".

סטטיסטיקה

קלעו לרמת גן: אורי יצחקי 22, בריאן טולברט 21 ו-5 אסיסטים, אלישי כדיר 16 (6 מ-6 ל-2), ניר כהן 12, בנט דייויס 9, רוב בראון 6, דורון קרמר 5, אור ברנר, שמוליק ברנר ומייקל קיובלר 2 כל אחד.

קלעו לחולון: טוני ווישהאם ומאליק דיקסון 19 כל אחד, אריק קמפבל 14, טרה סימונס ופי. ג'יי טאקר 12 כל אחד, מורן רוט 9, כריס ווטסון 7, אבישי גורדון וגוני יזרעאלי 2 כל אחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully