וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הגישה תלונה נגד אנדי איבי

שגיא ניר

29.1.2008 / 17:34

הפורוורד חבט בדרור חג'ג' במכוון, האירוע נעלם מעיני השופטים, היועץ המשפטי יכריע בסוגייה. דיווחים ביוון: פאוק סלוניקי פנתה לאיבי

הפועל ירושלים הגישה היום (שלישי) תלונה ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל נגד שחקן בני השרון אנדי איבי. כזכור, ביום ראשון, במהלך המשחק בין ירושלים ובני השרון, היכה איבי במכוון את חג'ג' בראשו בעת שהאחרון היה בדרכו לצידו השני של המגרש וכלל לא הבחין בו.

מצלמות הטלויזיה קלטו את האירוע, אך זה נעלם מעיניהם של השופטים יערי רייניש, יאיר מיכאלי וגילי עובד ושל המשקיף דוד דגן, ואיבי לא הורחק ואפילו לא נשרקה לחובתו עבירה. אתמול עוד המתינו בירושלים לראות האם באיגוד השופטים יחליטו לנקוט בפועלה כלשהיא, ומשזו לא באה החליטו בקבוצה להתלונן בעצמם. בבני השרון סירבו להגיב לאירוע.

כעת, יצטרך היועץ המשפטי של האיגוד עו"ד שוקי קרמר לבחון את המקרה, כמו גם את התקדים של העמדה לדין על סמך צילומי טלויזיה בלבד, בטרם תתקבל ההחלטה האם השחקן יועמד לדין.

יושב ראש איגוד השופטים זאב קורן התייחס לאירוע עוד אתמול ואמר: "זה מקרה חמור ויוצא דופן, אבל השופטים לא היו בקו ראייה לאירוע. נבדוק את אם יש תקדים משפטי להעמיד לדין לפי צילום טלויזיה".

כלי התקשורת ביוון מדווחים בהבלטה על פניה שעשתה פאוק סלוניקי לאנדי איבי. הקבוצה היוונית מחפשת גבוה זר, ועל פי הדיווחים כבר נשעתה פניה לאיבי, שנחשב לאחת משתי אופציות לחיזוק, שעל פי הנשיא יגיע עד לסוף השבוע. עם זאת, הסיכוי שאיבי, אחד משחקניה החשובים של בני השרון, ישוחרר לקבוצה ממרכז הטבלה בליגה היוונית נראה מופרך. "יש לו חוזה בבני השרון, ואין לנו כוונה לשחררו", סיכם יושב הראש אלדד אקוניס.

במקביל, עסקו בירושלים גם בטיפול בסנטר ארז מרקוביץ', ששבר את אפו כתוצאה ממפגש עם שחקן נוסף של המוליכה לשעבר. מרקוביץ', ששבר את אפו גם במהלך קמפיין הנבחרת בקיץ, יזדקק לניתוח אך יבצע אותו רק לאחר שבוע משחקי הגביע.

עדכון ראשון: 28.1.07 14:56
עדכון אחרון: 29.1.07 17:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully