וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חנוכה ושחברי הושאלו לנצרת עילית

28.1.2008 / 14:05

הנהלות שתי הקבוצות סיכמו על העברת שני השחקנים, אלמדון סירב לעבור ללאומית. פנטאני ומסיללה צפויים לנחות עד יום שני

שני שחקני מכבי חיפה, המגן מוחמד שחברי והקשר שלומי חנוכה, הושאלו להפועל נצרת עילית עד תום העונה. הסיכום הושג הבוקר בין הנהלות שתי הקבוצות. השניים יעברו לקבוצה מהליגה הלאומית עד תום העונה. בנצרת ביקשו מחיפה לשחרר גם את תום אלמדון. המאמן רוני לוי הסכים, אבל אלמדון הטיל וטו על ההצעה.

אלישע לוי ביקש הבוקר שוב לצרף את החלוץ תומר חמד, ובחיפה מוכנים לשחררו. במהלך היום אמורים להיסגר פרטי ההעברה. במהלך היומיים האחרונים מתנהלות שיחות עם מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, בנוגע לעתידו של מאור מליקסון. כפר סבא רוצה את השחקן, אבל הצדדים עדיין לא הגיעו לפשרה בנוגע לדמי ההשאלה. עד מחר צפויה להתקבל הכרעה בעניין. אם מליקסון לא יעזוב לכפר סבא, הוא צפוי להישאר במכבי חיפה.

ת'מבינקוסי פנטאני ופיטר מסיללה צפויים לנחות בישראל ביום ראשון או שני, זאת במידה ונבחרתם לא תעלה לשלב הבא בגביע אפריקה לאומות. אמש נוצחה הנבחרת 3:1 בידי טוניסיה. המשחק הבא מול סנגל ייערך ביום חמישי (19:00, לפי שעון ישראל). השניים צפויים לפתוח בהרכב במשחק שייערך בעוד כשבועיים, מול בית"ר ירושלים. מחר צפוי הקשר רנה לימה לערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully