וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודגייט חתם בטוטנהאם

28.1.2008 / 23:20

הושלמה העברתו של הבלם ממידלסברו לקבוצה הלונדונית. חדר ההלבשה של הסיטי נפרץ. קאפלו צפוי לא לזמן את בקהאם

חואנדה ראמוס הגיע לטוטנהאם כדי לסייע לה לצאת ממשבר עמוק מאוד. התוצאות לא הגיעו מיד, אבל במשחקים האחרונים הפכו הספרס לקבוצה המרגשת ביותר בפרמיירליג. מרגע הגעתו של ראמוס והפסקת הדיבורים על מעבר של דימיטאר ברבאטוב, החלה טוטנהאם לשחק כדורגל מרהיב ומעורר השראה, שבשיאו עומדת התצוגה ההיסטורית בגביע הליגה שבוע שעבר, שהביאה לניצחון 1:5 על היריבה השנואה מכל ארסנל.

למרות הכדורגל המעולה שהציגו מלבראנק, ג'נאס, רוי קין וברבאטוב, ראמוס ידע כי ישנה בעיה קשה בהגנת הקבוצה. יונאס קאבול, אחד מהבלמים הקבועים בתקופת המאמן הקודם מרטין יול, לא מקבל קרדיט והיה זה ברור כי בטוטנהאם מחפשים חיזוק בעמדה זו. היום (שני) זה סוף סוף הגיע עם החתמתו של הבלם ג'ונתן וודגייט, שהצטרף לקבוצה ממידלסברו. שווי העסקה עומד על 7 מיליון פאונד. וודגייט בן ה-28 פסל אפשרות להצטרף לקווין קיגאן וניוקאסל יונייטד, קבוצתו לשעבר וגם ארסנל, שנכנסה לתמונה ברגע האחרון, לא הצליחה לטרפד את העסקה.

בלי קשר לוודגייט, טוטנהאם, שהודחה אמש על ידי מנצ'סטר יונייטד מהגביע, בזכות ניצחון 1:3 של האדומים, מקווה להחתים גם את ג'ילברטו, מגינה השמאלי של הרטה ברלין ותמשיך לחפש שוערים במקומו של פול רובינסון, למרות שדבר כזה לא אמור לקרות בינואר.

הכיסים ריקים

ההפסד של מנצ'סטר סיטי 2:1 לשפילד יונייטד וההדחה מהסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי אולי לא היה הדבר הכי גרוע שקרה אמש לשחקניו של סוון גוראן אריקסון. חדר ההלבשה של הסיטיזנס נפרץ אתמול, כשהשלל עומד על 2,000 ליש"ט מהארנקים של השחקנים ובגדיהם.

למרות שאריקסון לא התייחס למקרה לאחר המשחק, במועדון אישרו כי משטרת דרום יורקשייר נכנסה לחקירה כדי לבדוק את המחקרה. דובר שפילד יונייטד אמר: "נעזור למשטרה בכל דרך בה נוכל". בינתיים המאמן השבדי הביע את כעסו על ההפסד לקבוצת צ'מפיונשיפ, בה בריאן רובסון, המאמן נמצא תחת לחץ בתקופה האחרונה. "אני כועס", אמר מאמן אנגליה לשעבר, שהחליף את כוכבו, אלאנו, במחצית. הברזילאי התעצבן מפרובוקציות של המומחה לעניינים אלה, גארי ספיד.

"לפעמים זה לא מספיק רק להעביר את הכדור מאחד לשני ולשחק כדורגל יפה. אם אתה לא עומד ונלחם בשביל לנצח, לא תנצח. לפעמים שחקנים מחוץ לאנגליה חושבים שזה פשוט לשחק מול קבוצה מליגה נמוכה, אבל זה לא", הוסיף המאמן, "אתה מפסיד ומוציא תיקו בפרמייר ליג, אבל זה כואב יותר".

* דייויד בקהאם הצהיר כי יעשה כל שביכולתו כדי להגיע למשחק מספר 100 במדי נבחרת אנגליה, אך מאמן הנבחרת פאביו קפאלו הודיע למקורביו כי יותיר את קשר ריאל מדריד לשעבר מחוץ לסגל המשחק מול שוויץ בוממבלי ברביעי הבא. קאפלו אמור למסור את רשימת 22 השחקנים בשבת הקרובים ובקהאם לא צפוי להיכלל בתוכה. האיטלקי יעשה ניסיון לדבר עם בקהאם השבוע, בטרם יקבל החלטה משמעותית. קאפלו מאמין כי הקשר בן ה-32 לא נמצא בכושר למשחק, משום שלא לקח חלק במשחק פעיל מאז נובמבר האחרון.

גם דרבי נפלה ברשת האמריקאית

דרבי קאונטי, סוגרת טבלת הפרמיירליג, חשפה היום את רוכשיו החדשים של המועדון, קבוצת משקיעים אמריקאים. הקבוצה סיכמה על השקעה במועדון, כשהאמריקאים לא ייקחו על עצמם את חובות המועדון. "זה יום משמעותי בהיסטוריה של המועדון", אמר יושב ראש בולטון אדם פירסון.

החברה שלקחה על עצמה את הקבוצה נקראת "החברה לספורט ולבידור". נשיאה, אנדי אפלבי אמר: "אנחנו נרגשים מההזדמנות להטביע את חותמנו ומהפוטנציאל של המועדון". אפלבי הוסיף כי הוא ביקר במועדון בששת החודשים האחרונים, ואפילו חווה את חוויות יום המשחק ב"פרייד פארק", "שם הבנו את הפוטנציאל של המועדון והנאמנות של גרעין האוהדים. פירסון ישאר יושב ראש ואפלבי יצטרף אליו בראשות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully