וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי: "אהיה מוכן ליום ראשון"

28.1.2008 / 11:23

טום בריידי מרגיע את כל מי שחשב אחרת: "לא אתן לפציעה למנוע ממני לפתוח". וילפורק נקנס, סניידר ממשיך לחפש מאמן לרדסקינס

לא שמישהו חשב אחרת, אבל טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, הודיע כי יפתח בסופרבול, בלילה שבין ראשון לשני הקרוב, מול ניו יורק ג'איינטס.

"הרגל שלי מרגישה טוב, אני מוכן לצאת לדרך", אמר בריידי במסיבת עיתונאים, זמן קצר לאחר שהפטריוטס הגיעו לפיניקס. "הפציעה שלי קרתה ברבע השלישי מול סן דייגו, אבל זה לא משהו שיחזיק אותי מחוץ למשחק". על הצילומים שתפסו אותו מדדה עם מגף קשיח אמר השחקן: "ניסיתי להיכנס הביתה במהירות, זה די תפס אותי לא מוכן".

ביל בליצ'יק, מאמנו של בריידי, המשיך להיות מעורפל: "נוציא את דו"ח הפציעות ביום רביעי, ותאמינו לי שגם אני מחכה לו בקוצר רוח". כשעיתונאי פנה לבריידי ואמר לו כי בליצ'יק אמר לו לשאול אותו בקשר לרגל, ענה הקוורטרבק בצחוק מתפרץ: "באמת? זה מה שהוא אמר?".

וינס וילפורק, שחקן ההגנה של הפטריוטס, נקנס ב-5,000 דולר בעקבות תפיסת הקסדה של מייקל טרנר מסן דייגו. במהלך הזה עשה וילפורק פחות או יותר הכל מלבד מליקת ראשו של טרנר. זהו הקנס הרביעי העונה של התאקל.

דניאל סניידר, בעלי וושינגטון, ממשיך לחפש מאמנים. האופציה המועדפת כרגע על סניידר היא רון מיקס, מתאם ההגנה של אינדיאנפוליס קולטס. מיקס כבר היה עוזר מאמן ברדסקינס ב-2000, כשגם ג'ים פאסל עדיין בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully