וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל וקליגר כבר במקום השני

28.1.2008 / 11:11

"שטנו רגוע וסבלני, בלי לעשות טעויות", סיפרו השייטים, שסיימו במקום ה-2 וה-11 בשיוטי היום של אליפות העולם בדגם ה-470

אודי גל וגידי קליגר עלו למקום השני הכללי באליפות העולם בשייט של דגם ה-470. היום (שני) נערכו שני שיוטים בהם הצוות סיים במקום השני וה-11. "בשיוט הראשון זינקנו מצוין והיינו בין שלושת המובילים לאורך כל השיוט. שטנו רגוע וסבלני, בלי לעשות טעויות וסיימנו במקום השני", סיפר גל הבוקר.

"בשיוט השני זינקנו גם טוב מאוד, אבל התנאים הפכפכים השפיעו עלינו ובחצי הדרך היינו במקום ה-25. מאותו רגע היינו יותר אגרסיביים וניצלנו כל הזדמנות לעקוף וסיימנו במקום ה-11. בסך הכל אנחנו שמחים מהצורה בה אנחנו מפליגים. התחרות מאוד צמודה. אנחנו ממשיכים להישאר מרוכזים ויודעים שהכל פתוח".

מחר יתקיימו שני שיוטים אחרונים בבית הגמר, ועשרת הצוותים הראשונים יעפילו לשיוט מדליות אחד, בו יינתן ניקוד כפול. "מחר יש יום חשוב מאוד בשביל להגיע במקום טוב לשיוט המדליות. אנחנו מרגישים טוב ועם זאת עם הרגליים על הקרקע", סיכם גל.

מריניו ונונייז הפורטוגלים מובילים את התחרות עם 41 נקודות שליליות, כאשר לקליגר וגל 45. רוג'רס וגלנפילד הבריטים מדורגים במקום השלישי עם 46 נקודות.

בתחרות לנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה רשמו יום מאכזב עם מקומות 20 ו-21 והן מדורגות במקום ה-18 הכללי עם 104 נקודות שליליות ובלי שום סיכוי למדליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully