וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך: "לא חלמתי שנגיע לרגע הזה"

28.1.2008 / 8:06

יוני ארליך ואנדי רם נחתו בבן גוריון ונבהלו מקבלת הפנים: "ההתרגשות פה יותר גדולה מבאוסטרליה". רם: "כולם יודעים שמגיע לנו את זה". מריה שראפובה נחתה איתם

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הבוקר נחתו בנמל התעופה בן גוריון הצמד הישראלי יוני ארליך ואנדי רם, שזכו בשבת האחרונה באליפות אוסטרליה לזוגות. לצמד חיכו עשרות צלמים, אנשי תקשורת וחברים קרובים שהקיפו את הזוג המנצח באהבה. עם ארליך ורם הגיע גם מאמנם נועם בר.

ראשון, עוד לפני שהזוג נחת, אמר אסף חפץ, יו"ר איגוד הטניס: "שבוע מטורף לטניס בישראל ויהיה עוד הרבה בשבועיים הקרובים. תמיד לזכות בכזה טורניר זאת הפתעה, אף על פי שציפינו. בין הצלחה ובין כישלון מדובר לפעמים בחבטה אחת. אני נהניתי מכל דקה שלהם והם עשו פצצה תקשורתית לטניס בישראל ובכלל לישראל. אני מקווה שזה ימשוך את הטניס ואת הנבחרת גם בגביע הדייויס. קדימה לבייג'ינג'".

כשהגיעו, אנדי רם התחיל במופע היחיד, כשישב על ברכיו של שר הספורט, ראלב מג'דאללה, שגם נשא דברים בטרם החלו השניים במסיבת העיתונאים. כמו כן הוסיף מדבריו יושב ראש איגוד הטניס אסף חפץ. לשניים הוענקה תעודה על ידי השר.

נועם בר, מאמנם של הצמד: "אנחנו בהלם קצת מכל הבלאגן. היה לנו חודש ענק, חודש מושלם. את ההבדל עשה החיבור בין כולנו. הביטחון העצמי. הכל התחבר לנו פתאום. כל מי שקשור לענף מבין ויודע מה זה לקחת גראנד סלאם וגם בשבילי זה אירוע אחד המרגשים בחיים. תענוג לעבוד עם החבר'ה האלה".

"ההתרגשות פה יותר גדולה מבאוסטרליה", סיפר יוני ארליך, "לא חלמתי שנגיע לרגע הזה. קיוויתי, ציפיתי, אבל לא חלמתי. זו הייתה תקופה מדהימה, מהשבוע הראשון עד היום האחרון. עשינו את הדברים כמו מקצוענים אמיתיים. בעזרת השם נביא עוד כמה גביעים כאלה. מאוד מרגש להיות פה. אני רוצה להודות לשר שהגיע לפה. תודה לכולם שבאו, כל העידוד שקיבלנו היה מדהים. לא היה רגע מרגש יותר מלהרים את הדגל ולהצטלם. כל זיעה, כל דמעה שהייתה לי בקריירה היה שווה את זה".

אנדי רם, במצב רוח עליז כרגיל, פתח גם הוא עם ההתרגשות הגדולה, שעדיין לא נרגעה: "זו שמחה של כולם וזה מה שכיף לנו. בשביל רגעים כאלה אתה מתחיל לשחק טניס. דיברתי עם חבר והוא אמר לי תפסיקו להגיד שלא ייאמן. מגיע לנו את זה, המשפחות שלנו והמקורבים שלנו יודעים את זה. אנחנו שואפים להגיע לזה, ועשינו את זה. כולנו ביחד עשינו את זה, הבאנו תואר גראנד סלאם ראשון. אין הרגשות כמו שהרגשתי עכשיו, מה שהיה במלבורן היה טירוף מוחלט. בחיים לא נהניתי ככה. חיכינו לזה המון המון זמן, בסבלנות, אבל זה הגיע לנו ובגדול. אנחנו נשתה ונחגוג עד תחילת שבוע הבא, לגביע דייויס. אנחנו רוצים להודות לנועם בר, שעזב את ילדתו הקטנה שלו, בת חודש, בשבילנו".

השניים נשאלו בקשר למדלייה בבייג'ינג וארליך אמר: "כנשחק שם נייצג את כל המדינה. זה האירוע הכי גדול עבור המדינה. אנחנו שמחים להיות חלק בזה. התוצאה הזו מראה לנו שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. עשינו תוצאות טובות במהלך הקריירה, אבל המשכנו להתאמן, ללמוד מהטעויות ולקחת גראנד סלאם בלי להפסיד אף מערכה".

עם השניים, בטיסה מבנגקוק, נחתה מריה שראפובה, אלופת אוסטרליה ליחידות ויריבת נבחרת הפדרציה הישראלית בשבת. שראפובה הגיעה, יצאה מכניסת ה-V.I.P, רמז להסדרי הביטחון המובטחים לכוכבת בימים הקרובים, והמשיכה לבית המלון, ללא תיעוד תקשורתי של האירוע.

מקום תשיעי בדירוג ה-ATP

בדירוג הטניס של ה-ATP הבוקר התגלה כי רם וארליך טיפסו תשע מקומות עד לעשירייה הראשונה של הדירוג העולמי, אל המקום התשיעי. כצפוי, לאור הזכייה האחרונה, מדורגים רם וארליך במקום הראשון של הדירוג השנתי, הרבה בשל העובדה שהגראנד סלאם באוסטרליה היה הראשון עד כה השנה.

דודי סלע ירד במקום אחד אל המקום ה-67. הראל לוי ונועם אוקון טיפסו גם הם, 10 ו-12 מקומות בהתאמה. לוי טיפס למקום ה-150 ואוקון ל-275.

בצמרת הגברים אין שינוי ממשי, כשהשלישייה הראשונה ממשיכה להוביל, עם רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ונובאק דיוקוביץ', שלא התקדם למרות הזכייה אמש (ראשון) באליפות אוסטרליה. ג'ו ווילפרד טסונגה, שהפתיע את כולם והגיע לגמר אוסטרליה, טיפס 20 נקודות, עד למקום ה-18. מיכאל יוז'ני העפיל למקום השמיני.

בנשים נותרה שחר פאר במקום ה-17 בעולם, וגם בראש הדירוג הנשי אין שינוי, למרות הדחתה של המוליכה, ז'סטין הנין ברבע הגמר של אוסטרליה. אנה איבנוביץ' טיפסה למקום השני, על חשבונה של סבטלנה קוזנצובה והאלופה הטרייה מריה שראפובה נותרה במקום החמישי. ונוס וויליאמס קפצה שני מקומות קדימה, עד למקום השישי. ציפי אובזילר צנחה ארבעה מקומות למקום ה-85.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully