וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס: "אני רוצה לשחק רק במכבי ת"א"

אריק רחמיאן

27.1.2008 / 23:11

ג'ונתן אסוס, המועמד לצהובים, משוכנע שיגיע, למרות הקשיים בשחרורו. לוין, לאחר ה-1:0 לנתניה: "לא הגיע לנו להפסיד". עטר מרוצה, כמובן

שרון בוקוב

לוין צרח, הבוסים דווקא הרגיעו

כנראה שראובן עטר כבר התכוון לשטוף את שחקניו בחדר ההלבשה על היכולת שלהם במשחק מול מכבי תל אביב, לפני שער הניצחון של אוקוצ'ה בתוספת הזמן, שסידר להם 0:1 קטן ושלוש נקודות גדולות. אחרי אותו שער, ואחרי הפעם הראשונה שבה עטר ניצח כמאמן בתוספת הזמן, כל שנותר לו היה רק להחמיא.

עטר אמר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק: "אין לי טענות לשחקנים שלי. הם נלחמו ועשו את המקסימום. זה לא היה משחק טוב שלנו ומכבי תל אביב שלטה במחצית הראשונה, במחצית השניה כבר היינו טובים יותר". עטר התייחס לסדרת המשחקים הקרובה בליגת העל, שכוללת את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה: "הניצחון הזה בהחלט הוסיף בטחון לשחקנים. צירפנו שלושה שחקנים חדשים ואחד מהם כבר שיחק היום. שני השחקנים האחרים יעמדו לרשותי כבר במשחק הבא".

שוער מכבי נתניה לירן שטראובר: "ידענו שמכבי תל אביב יגיעו להילחם על החיים שלהם וישחקו אגרסיבי. נערכנו לכך ועובדה שהם לא הגיעו לשום מצב, להוציא את יוסי שבחון שהגיע מולי. היו לנו לחשוב לנצח את המשחק, וזה מוסיף לנו בטחון לקראת מכבי חיפה בשבת הבאה". שטראובר נשאל על הקללות שספג מאוהדי מכבי תל אביב במהלך המשחק ואמר: "אותי לימדו שהתשובה היא כדור ברשת".

בסיום המשחק צרח ניר לוין על החלוץ יניק קאמנן ואמר לו שהוא איבד יותר מדי כדורים במשחק וגם את הכדור שהביא להתקפה בעקבותיה ספגה הקבוצה את השער. בסיום נכנסו לחדר ההלבשה אביב בושינסקי, עוזי שעיה, אביב רייז, ואבי נמני ולמרות ההפסד עודדו את השחקנים ואמרו להם להרים את הראש. חברי ההנהלה היו מרוצים מהלחימה וההקרבה שהפגינו השחקנים, ואחד מהם אמר להם: "זה קורה שמקבלים גול בדקה ה-92. עכשיו צריך להרים את הראש. יש לנו משחק חשוב מאוד מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא וזה הולך להיות לא פחות קשה".

בסיום המשחק סירבו שחקני מכבי תל אביב להתראיין. אחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "באמת חבל. היה רשום על המשחק הזה 0:0. מתסכל מאוד לקבל גול בדקה 92. גם נקודה במשחק הזה יכלה להיות טובה לנו ולתת לנו דחיפה מוראלית. אנחנו צריכים כבר להסתכל לשבוע הבא".

מאמן מכבי תל אביב ניר לוין: "אני מאוכזב מאוד. יצאנו היום בלי שום דבר, לא שיחקנו טוב אבל לא הגיע לנו להפסיד. זה היה משחק של תיקו, ההבדל בינינו למכבי נתניה היה שאנחנו לא ניצלנו את ההזדמנות היחידה שקיבלנו". לוין התייחס לעוד כמה מהסיבות להפסד במשחק ואמר: "לא היה מספיק טירוף בהתקפה. לא היינו יצירתיים ושיחקנו ללא מחשבה. כל המשחק ייצרנו הזדמנות אחת וזה לא מספיק, זה לא מה שמצפים ממכבי תל אביב. מכבי תל אביב תתחזק בשבוע הקרוב, תעבוד קשה באימונים כדי שנהיה קבוצה טובה יותר".

"ריאם לא יחזיקו אותי בכוח" (דוד מרואני, הארץ)

קשר ריאם, ג'ונתן אסוס, נחוש להגיע למכבי תל אביב, למרות סרוב הקבוצה הצרפתית לשחררו הוא אמר אתמול בשיחה עם "ספורט הארץ": "בריאם לא יכולים להחזיק בכוח שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה. שני המועדונים מנהלים משא ומתן כרגע וברור לי שיש רק כמה ימים לסגירת חלון ההעברות, כך שאני מקווה שזה יקרה מהר".

"חשוב לי שידעו בישראל שאני רוצה לשחק רק במכבי", הוסיף הקשר, שמסיים את חוזהו ביוני וניהל מגעים עם מכבי כבר בתחילת העונה. "שמעתי שיש שם שלושה צרפתים ואני רוצה להיות הרביעי. אני מודע למצב הקבוצה ומכיר את העיר. יש לי גם משפחה בארץ, כך שאני מעריך שההתאקלמות שלי תהיה מהירה".

הבוס אלכס שניידר צפה במשחק בביתו בקנדה, ובמהלכו ניהל שיחות ממושכות עם עוזי שעיה ואביב בושינסקי. גם אתמול בערב נמשכו המגעים עם דרבי קאונטי בעניין העברתו של בני פילהבר למועדון.

הבלם מילאן מרטינוביץ', שמועמד להיחתך בעקבות צירוף הבלם מאורוגוואי, עקב אחרי המשחק מהיציע וסיפר: "אף אחד לא דיבר איתי על זה. אחזור להתאמן בעוד חמישה-שישה ימים ואז אדע טוב יותר".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully