וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי ת"א 0:1

27.1.2008 / 22:44

למרות שהייתה רחוקה מלהרשים, באחד המשחקים הגרועים שראינו העונה, מכבי נתניה חזרה למקום השני אחרי ניצחון 0:1 על מכבי תל אביב

לא ברור מה צריך יותר, להעביר ביקורת על מכבי נתניה או לפרגן לה. מצד אחד, הכדורגל שהיא הציגה בניצחון 0:1 על מכבי תל אביב ממש לא ראוי לקבוצה שמדורגת שניה בליגת העל. מצד שני, קבוצה שרוצה לסיים את העונה באחד משלושת המקומות הראשונים, צריכה לדעת איך לנצח 0:1 גם במשחקים אפורים במיוחד.

ואולי זו בכלל אשמתה של מכבי תל אביב, שגררה את הנתנייתים לרמה הכל כך ירודה במשחק הזה? אם זה לא היה נגמר בניצחון, המשחק הזה היה מוכתר בקלות למשחק המרכזי המשעמם ביותר שהיה העונה. השער הסנסציוני של אובודו אוקוצ'ה בהתקפה האחרונה של נתניה בתוספת הזמן, עשה את ההבדל והפך את כל מה שקרה הערב בקופסה לדרמטי.

מכבי נתניה חזרה למקום השני והיא רחוקה ב-8 נקודות מבית"ר ירושלים. כדי להתקרב יותר לאלופה היא באמת תצטרך לתת כדורגל יותר אטרקטיבי מזה, לא בכל יום מקבלים כאלה מתנות. מכבי תל אביב שוב מתקרבת ליריבתה העירונית ולקו האדום, המרחק משם כרגע הוא שלוש נקודות בלבד.

מהלך המשחק

דקה 12 - דדי בן דיין ניסה להפתיע את יבריץ' בבעיטה חזקה מ-30 מטר, השוער הסרבי הדף לקרן.

דקה 14 - שירן ייני נפגע בסנטר בעקבות תיקול עם אלמוג כהן והוחלף על ידי דן רומן.

דקה 15 - יניב עזרן השתלט על כדור עומק מצד ימין, חתך לכיוון המרכז ובעט מ-18 מטר החוצה.

דקה 45 - ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי תל אביב במחצית. יוסי שבחון פרץ מימין וחדר לרחבה, הוא מצא את עצמו בזווית קשה ובמקום לבעוט לשער ניסה למסור רוחב ליניב עזרן, שפיספס את הכדור על קו השער.

דקה 48 - אלמוג כהן קיבל כדור על קו חצי המגרש, דהר קדימה ושיחרר בעיטה מ-20 מטר שנהדפה דרך ההגנה של מכבי תל אביב לקרן.

דקה 69 - אוקוצ'ה שלח מסירה נהדרת לכיוונו של יחיאל צגאי שפרץ לרחבה, אלא שיבריץ' הקדים אותו ועצר.

דקה 90 - שער! סבסטיאן רוזנטל שלח כדור ימינה בהתקפה האחרונה של מכבי נתניה. שניר גואטה המשיך במסירת רוחב לאובודו אוקוצ'ה, שהתגבר על השמירה ובעט ממרכז הרחבה לרשת. 0:1 למכבי נתניה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, אלמוג כהן (סבסטיאן רוזנטל, 70), טל מעבי, יחיאל צגאי (שניר גואטה, 77), דלה ימפולסקי (חורחה קאביירו, 46), איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, שירן ייני (דן רומן, 17), רודי חדד, יוסי שבחון (דור מלול, 60), יניב עזרן (ארז מסיקה, 81), יאניק קאמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully