וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים ישראלים הם הכי בוגדניים"

איל בן יעקב

27.1.2008 / 20:09

דני לוי, חבר עמותת הפועל פתח תקווה פורש ויורה לכל עבר: "שחקן שמנשק את הסמל, בא לי להקיא". הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק

במשחק ההשלמה למחזור ה-17 מחר (שני) של הליגה הלאומית, תארח הפועל פתח תקווה את בני לוד, למשחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות, שנמצאות בכושר הגרוע ביותר שלהן העונה. למלאבסים המשחק מחר הוא ממש קריטי: הקבוצה נמצאת ברצף של שלושה הפסדים, ובמשחק האחרון שלה הפסידה לנצרת עילית, הקבוצה החלשה בליגה.

מנור חסן, הסמל האהוב, סיכם על חזרתו לקבוצה, אך לא יוכל לשחק מחר, מאחר והוא עדיין לא בכושר משחק מתאים. דניאל היידמן פצוע ולא ישחק גם כן. מאמנה החדש של הקבוצה, אלי מחפוד לא מנסה כלל להוריד מחשיבות המשחק: "משחק ראשון שלי בהפועל פתח תקווה וישנה התרגשות, אבל במועדון יודעים שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. כולם בקבוצה, גם הצוות, גם השחקנים וגם האוהדים מבינים שמחר זה המשחק שמתוצאתו נדע את העתיד של הקבוצה".

מי שהחליט לא לחכות לתוצאה של המשחק מחר מאחר והתייאש, הוא אחד מחברי העמותה של פתח תקווה, דני לוי: "אני מודיע חגיגית שאני פורש מהכדורגל. השחקנים הישראלים הם הכי בוגדניים בעולם. שחקן שמנשק את הסמל, בא לי להקיא עליו. הסמל שלהם היום זה הדולר".

לוי המשיך ותקף כל מה שזז, כשבראש ובראשונה ההתאחדות לכדורגל: "עוד לא ראיתי משחק אחד שנהניתי ממנו, וכך גם הרבה אנשים שמתרחקים לאחרונה מהכדורגל. ההתאחדות לכדורגל היא הגוף הכי ביזיוני ומסואב שיש, בלי שום קשר לעומד בראשה. להפך, היחיד שיכול לעשות סדר היום בהתאחדות זה אבי לוזון, אבל הוא חייב לשם כך להעיף את כל הזקנים הפרוטקציונרים שנמצאים שם, ולעשות סדר בבית הדין של ההתאחדות שהוא גוף פשוט מגעיל".

דני לוי זכור במיוחד מתקופתו הצבעונית כיו"ר הכחולים בה סיפק אמרות כמו: "השער הזה הוא כמו אורגזמה" וכמובן ה"סולחה" המפורסמת שארגן ראש העיר, יצחק אוחיון, בין לוי לאבי לוזון, יו"ר מכבי פתח תקווה דאז, שהתפוצצה בתקרית מבדרת מאוד לעיני המצלמות, כאשר שני יושבי הראש סירבו לדבר למיקרופון, ודחפו אותו חזרה לראש העיר.

גם אצל הקבוצה של שכונת הרכבת המצב לא כל כך טוב, והיא נמצאת שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. מספר שחקנים חדשים עשויים לערוך בכורה מחר, בהם שחר סימנטוב שהגיע בשבוע שעבר לאחר ששוחרר מנצרת עילית, חלוץ גנאי חדש בשם אגודה שישחק במידה והשחרור שלו יגיע בזמן, יניב בן-ישי השוער החדש שהגיע מאשדוד, וכן רגב וולק הבלם הצעיר שיפגוש מחר את המועדון בו גדל ושיחק עד לאחרונה.

"אני מקווה שאחרי המשחק הזה נחזור לתלם", אמר מישל דיין, מאמן הלודאים לקראת המשחק. "אנחנו מקווים דווקא במשחק מסוג כזה, שפתח תקווה בסימפטום של החלפת מאמן שנדע להתעלות, ולעשות את מה שאנחנו רוצים ומייחלים".

בבאר שבע מחתימים

לאור תוצאותיה המאכזבות לאחרונה, הבינו אנשי הפועל באר שבע את הצורך בחיזוק ויוחתמו שני שחקנים חדשים. המאמן גילי לנדאו יכריע מחר האם להחתים את הקשר שי בירוק, שמתאמן עם הקבוצה מספר ימים, וכן יחליט איזה מן הזרים הנבחנים הוא בוחר להחתים: את סרגיי נודני הקשר המולדבי או את אריק טאצ'ם רומאו, החלוץ הקמרוני בן ה-21. כמו כן, מועמדותו של המגן תומר חליבה, עדיין על הפרק.

הקבוצה חנכה היום בית ספר לכדורגל ביישוב הבדואי שגב שלום. כחלק ממדיניות המועדון להעמיק את האחיזה בכל יישובי הנגב ולקרב בחזרה את המגזר הבדואי למועדון הוחלט על הקמת בית הספר בשיתוף המועדון, ובו פעילים כעת כ-45 ילדים בגילאי 6-12.

הבעלים של הקבוצה אלונה ברקת, יחד עם המנכ"ל ירון בראון והיועץ המקצועי ויקו חדד, השתתפו בטקס מיוחד שנערך בשעות הצהריים במועצה, ונמשך במגרש הכדורגל שבכניסה ליישוב. ראש המועצה המקומית סעיד אל-חרומי ומנהל מחלקת הספורט סלמה אל חממדה העניקו לברקת, בראון וחדד צלחת הוקרה, והילדים קיבלו את ברקת בזר פרחים אדום.

במהלך הטקס אמר אל-חרומי לנוכחים: "כולנו רואים בהפועל באר שבע כמודל להערצה ובעיר באר שבע כעיר מטרופולין מובילה. אנחנו שמחים להיות חלק מהפרויקט הזה. עבורנו בית-ספר לכדורגל חשוב קודם כל בפאן החינוכי, ואני מקווה שמכאן גם ייצאו שחקני העתיד של המועדון".

בראון פנה לילדים ואמר: "אנחנו נורא נרגשים להתחיל בפרויקט הזה אתכם, ומחזיקים לכם אצבעות שתהפכו ביום מן הימים לשחקני כדורגל. דבר אחד אסור שתשכחו: לפני שהופכים לשחקנים צריך להיות קודם כל בני אדם. תשקיעו בכדורגל, אבל גם בלימודים. שיהיה לכולם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully