וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר צריכה להתחיל הכל מחדש

27.1.2008 / 23:09

דהרת האלופה נקטעה בתיקו 0:0 עם אודינזה, והצמרת נפתחה מחדש. צמד של פאטו העניק 0:2 למילאן על גנואה, נאפולי הופתעה בקליארי

המחזור ה-20 בסרייה A שוחק הערב (ראשון), והוליד דרמה קטנה בצמרת. לאחר שרומא ניצחה אמש את פאלרמו, התייצבה האלופה אינטר למשחק חוץ נגד אודינזה, אחרי שניצחה בשומה משחקי ליגה רצופים. אבל האלופה לא הצליחה להמשיך את הרצף, ובעשרה שחקנים היא חילצה תיקו 0:0. כעת הפער בטבלה קוזז ל-5 בלבד, ובאולימפיקו לא אבדה התקווה. מילאן השיגה את הניצחונה הביתי השני העונה, כשנעזרה בצמד של אלשנדרה פאטו הברזילאי כדי לרשום 0:2 על גנואה.

ההפתעה של המחזור הגיעה מסרדיניה, שם נועלת הטבלה קליארי חוללה מהפך דרמטי בתוספת הזמן וניצחה 1:2 את נאפולי, שממשיכה לאבד גובה. המחזור נחתם מאוחר יותר במפגש בו אירחה ליבורנו את יובנטוס. הגברת הזקנה לא מעדה וניצחה 1:3, וחזרה למסלול הניצחונות אחרי שני מחזורים אותם סיימה בתוצאות תיקו.

אודינזה - אינטר 0:0

האלופה הגאה הגיעה למשחק החוץ בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על הפער בפסגה. אבל מול אנטוניו די נטאלה וחבריו לא ממש סובלים מרגשי נחיתות, ולנראזורי לא היה קל. בדקות רבות היתה היוזמה ברגלם של המארחים, שנהנו מהרחקתו של סזאר בדקה ה-21. הרחקתו של קשר אינטר לא איפשרה לה ליזום יתר על המידה, והיא התבססה בהתקפה בעיקר על יכולתם האישית של זלאטן איברהימוביץ' וחוליו קרוז.

מילאן - גנואה 0:2

דקות ארוכות חששו האוהדים בג'וזפה מיאצה שקללת סן סירו חזרה. מילאן ניצחה העונה רק משחק ליגה אחד בבית, והתקשתה להשיג את השני. הקפטן פאולו מאלדיני והקשר אנדראה פירלו שבו להרכב, ובדקה ה-69 רצו לחבק את אלשנדרה פאטו הצעיר שכבש לרשתה של גנואה. בדקה ה-82 החגיגה של פאטו הושלמה כשכבש את השני שלו וקבע את תוצאת המשחק.

ליבורנו - יובנטוס 3:1

הביאנקונרי שבו למסלול הניצחונות אחרי הביקור בעיר החוף מטוסקנה. סדקה ה-30 דויד טרזגה כבש את השער הראשון שלו במשחק והעלה את הגברת הזקנה ל-0:1, כשבעט לפינה הרחוקה. יובה פתחה היטב את המחצית השניה ובדקה ה-49, הנסיך דל פיירו הכניע את אמליה. 6 דקות אחר כך דה וזה ספג צהוב שני והורחק באדום, וליבורנו נותרה בעשרה שחקנים. בדקה ה-63 טרזגה השלים צמד כשבעט וולה אדיר וקבע 0:3. בדקה ה-79 אריון בוגדאני קבע את תוצאת המשחק, כשכבש שער מצמק לזכות ליבורנו.

קליארי - נאפולי 1:2

בשלב מסוים נראה שדבר כבר לא יעזור לנועלת הטבלה מסרדיניה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, כבש מארק האמסיק לרשתו של מרקו סטורארי בדקה ה-57, והעלה את נאפולי ל-0:1. קליארי לא התייאשה, ולבסוף ביצעה מהפך מדהים בתוספת הזמן משערים של אלסנדרו מאתרי ודניאלה קונטי. היה זה ניצחונה השלישי בלבד של קליארי מתחילת העונה, ונאפולי רושמת מחזור חמישי רצוף ללא ניצחון.

אמפולי - פיורנטינה 2:0

הויולה הגיעו לדרבי הטוסקאני אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אך למרות שפע הבעיטות לעבר שערו של דוידה באסי, לא הצליחה לכבוש את השער המיוחל. אבל ככל שיותר קשה, כך יותר מתוק. אדריאן מוטו גרם לקבוצה מפירנצה לנשום לרווחה כשהרשית בדקה ה-85 את ה-0:1. 5 דקות אחר כך אמפולי ספגה את השני כשהפעם הכובש הוא ג'יאמפאולו פאציני. שערו של מוטו היה ה-13 שלו העונה, והוא שמר על מקומו השני בטבלת כובשי השערים באיטליה, אחרי דויד טרזגה היובנטיני לו 14 כיבושים.

שאר תוצאות המחזור:

קטאניה - פארמה 0:0

טורינו - לאציו 0:0

אטלאנטה - רג'ינה 2:2
לאטלאנטה: קלאודיו ריבאלטה (18), אנטוניו לאנגלה (46). לרג'ינה: לוקה ויגיאני (61), אדגאר בארטו (67)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully