וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם חזרה לקרקע

27.1.2008 / 21:14

אחרי הניצחון על ארסנל ב-1/2 גמר גביע הליגה, נוצחו התרנגולים 3:1 ע"י מנצ'סטר יונייטד בגביע האנגלי. שפילד יונייטד העיפה את מנצ'סטר סיטי

משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נמשכו היום (ראשון). אחרי שצ'לסי וארסנל העפילו לשמינית הגמר, גם מנצ'סטר יונייטד וסיטי רצו לעשות כן. השדים פגשו את טוטנהאם באולד טראפורד, ולאחר מאמצים לא מעטים, עשו כן עם 1:3. שפילד יונייטד תתמודד מול הסיטי.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 1:3

השדים האדומים הודחו מגביע הליגה, כיוון שאלכס פרגוסון לא משקיע יותר מדי מחשבה במפעל השלישי בחשיבותו באי, אבל הגביע האנגלי זה כבר סיפור אחר. סר אלכס העלה, כמובן, את הרכבו החזק ביותר. אלא שמולו התייצבו הספרס. אחרי הניצחון המוחץ 1:5 על ארסנל בחצי גמר גביע הליגה, החלו התרנגולים לזקוף קומתם. הערב הם הגיעו לאולד טראפורד, ללא רגשי נחיתות.

בדקה ה-24 הדהים רובי קין את הרבבות ביציעים. החלוץ האירי קיבל רוחב על מגש של זהב מארון לנון ורק שם רגל כדי להשכין את הכדור בשער. מנצ'סטר המשיכה בתבנית המשחק שלה והשוותה 12 דקות לאחר מכן. טעות בהגנת התרנגולים, הביאה את ריאן גיגס להוריד את הכדור לקרלוס טבז בראש. החלוץ הארגנטינאי שלח לפינה הרחוקה. בדקה ה-68 הגיע המהפך. מייקל דוסון נגע בכדור בידו ברחבה. השופט פסק פנדל והרחיק את דוסון. כריסטיאנו רונאלדו התעלל בקארני וכבש. בדקה ה-85 דימיטאר ברבאטוב היה קרוב מאוד להשוות, אבל הכדור שלו פגע בקורה. שתי דקות לסיום, תיעתע רונאלדו באגף, חתך למרכז ושלח כדור שטוח, שעבר מתחת לבטנו של שוער טוטנהאם, כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

האלופה האנגלית עושה דרכה אל שמינית הגמר וחלום הטראבל עדיין חי וקיים. הקבוצה של חואנדה ראמוס הולכת הביתה ומגלה, שמה שמספיק בבית לא מספיק בחוץ. שגביע הליגה זה בטח לא הגביע האנגלי. וגם שמנצ'סטר יונייטד זו לא ארסנל.

שפילד יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:2

הסיטי הגיעה למשחק בבראמבל ליין שבשפילד, וכיאה למפעל הגביע האנגלי מצאה את עצמה בחוץ, בין השאר, בגלל האוהדים שלה. בדקה ה-11 שלח לי מרטין משפילד כדור רוחב אל תוך רחבת הסיטי, שהיתה מלאה בבלונים שזרקו אוהדיה מהיציעים. מייקל בול ניסה להרחיק את הכדור אבל במקום זה בעט בבלון, והכדור הגיע אל לוטון שלטון, שבקלילות דחק מקרוב, 0:1 לשפילד.

הקבוצה המדורגת במקום ה-14 בליגת המשנה היכתה בשנית בדקה ה-24, לאחר שג'ון סטיד הבקיע מכדור טוב של דרק גירי. האורחים, שבוודאי קיבלו שטיפה מסבן גוראן אריקסון במחצית, הצליחו לצמק בדקה ה-48, לאחר דניאל סטארידג', שרק נכנס שתי דקות קודם לכן, הבקיע בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אבל שפילד יונייטד הצליחה להחזיק ביתרון, ותעשה את דרכה אל הסיבוב הבא.

הרפורד - קארדיף 2:1

להרפורד: תיאו רובינסון (77), לקארדיף: קווין מק'נוטון (45), סטיבן תומפסון (67 פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully