וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריוס קרויטרו מצטרף לקרית שמונה

יצחק סולומון

27.1.2008 / 20:01

עיתון רומני מדווח כי הקשר חתם לשנתיים וחצי בקבוצה של בן שמעון. כתבת העיתון: "הוא היה אחד הטובים בסטיוואה". עמוס חתם ל-5 שנים

העיתון הרומני, ליברטטה, מדווח הבוקר (ראשון) כי כדורגלן סטיוואה בוקרשט, מריוס קרויטרו, קשר בן 28, ינחת ביום שני בישראל ויצטרף להפועל קריית שמונה. קרויטרו מיועד לשחק לצידו של גיא צרפתי ולהוריד ממנו את העומס. על פי העיתון, קרויטרו חתם לשנתיים וחצי תמורת 250 אלף דולר לעונה. עוד מדווח העיתון כי סטיוואה בוקרשט תקבל עבורו 300 אלף דולר.

כתבת העיתון הרומני ליברטטה, קלרה איליה, סיפרה: "מדובר בשחקן מצוין שיכול לעזור מאוד לקריית שמונה. הוא היה אחד הטובים בסטיוואה, אבל אז קרה לו מה שקרה לרבים אחרים, הבוס ג'יג'י בקאלי התעצבן עליו בטענה שהוא לא כובש מספיק שערים, ומאז הוא לא רואה אותו ממטר. לכן הסכים לשחרר אותו".

קרויטרו התחיל את הקריירה שלו בקבוצה קטנה שכבר אינה קיימת, טוריסטו בוקרשט. משם עבר לשחק במשך חמש עונות בבקאו מהליגה הראשונה, המשיך שנתיים בקבוצה הצנועה של ואסלוי, שם שיחק הישראלי קובי נכטיילר, ובשנתיים האחרונות הוא בקבוצת הפאר הרומנית סטיאווה.

צירופו של שחקן יקר בקנה מידה של קרויטרו מהווה הצהרת כוונות אצל חניכיו של רן בן שמעון, שמבינים שנפלה בחלקם הזדמנות גדולה להגיע לגביע אירופה כבר בעונתם הראשונה בליגת העל.

דני עמוס חתם ל-5 שנים

שוער המשנה של הפועל קריית שמונה, דני עמוס, סיכם הערב לחמש עונות נוספות. בקריה אומרים שעמוס הוא שוער העתיד של המועדון. עמוס רשם לזכותו הופעה אחת בליגת העל, במשחק התיקו מול אשדוד. השוער בן ה- 21 אמר לאתר הקבוצה: "אני שמח שחתמתי לשנים נוספות. טוב לי כאן, זה המועדון בו גדלתי, ואני רואה בו את עתידי. אני מקווה שאלה יהיו חמש שנים נפלאות".

"היו לנו דקות טובות אחרי הגול שהבקענו", אמר מאמן הקבוצה הצפונית, רן בן שמעון לרדיו קול רגע בגליל. "אם היינו מחזיקים יותר זמן בלי לספוג את השוויון, היינו יכולים לנוח". בן שמעון הוסיף: "זה שאנחנו לא נלחמים על חיינו בליגה מאפשר לנו לשחק כדורגל טוב ומשוחרר. קריית שמונה לא פחות טובה מאף קבוצה בליגה. אולי פחות כשרונית מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, אבל כקבוצה לא נופלת מאף קבוצה".

חלוץ קריית שמונה, וויאם עמאשה, עבר אירוע לא נעים לפני המשחק, כאשר בן דודו נהרג ביום שישי בתאונת דרכים בכפר בוקעתא שבגולן. עמאשה התלבט אם לשחק, אולם בסופו של דבר החליט לשחק כרגיל ולא עדכן את אנשי הקבוצה בפרשה.

ומאירועי המשחק אתמול: אוהד קריית שמונה נעצר במהלך המשחק, לאחר שהיה בגילופין. האוהד בן ה- 30 התפרע ביציע, ונעצר על ידי המשטרה. במשטרה סיכמו את המשחק ואמרו כי למרות הקהל הגדול, המשחק עבר בשקט מופתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully