וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל ת"א על באדיר ואנטבי

רגב גולדמן

27.1.2008 / 13:40

רק הפסידו, כבר מתחילים להדליף. שחקן בקבוצה מסביר שהשניים מבוגרים מדי וטוען שיש עליהם ביקורת גם מגורמים לא מקצועיים

יממה לאחר ההפסד הביתי של הפועל תל אביב לבני סכנין (1:0) בבלומפילד, משמיעים מספר שחקנים בקבוצה ביקורת כנגד חבריהם, ובראשם הקפטן וואליד באדיר, שלדעתם היה האחראי הישיר לשערים שספגה הקבוצה במשחקים האחרונים. בקבוצה ישנה אכזבה רבה מהעובדה שעד כה לא הצליחה הפועל ליצור רצף ניצחונות ולו הקטן ביותר.

"לבאדיר אין מקום בהרכב של הפועל תל אביב במצבה היום", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "כולם רואים שבאדיר הוא השחקן האיטי ביותר במגרש והתפקוד שלו כבלם הוא גרוע מאוד. ספגנו הרבה שערים בזמן האחרון בגללו. כקשר אחורי הוא גם לא טוב כי יש שחקנים יותר טובים ממנו. הבעיה העיקרית היא שהוא הקפטן וקשה לקחת החלטה לספסל אותו".

הביקורות הרבות לא פסחו גם על יגאל אנטבי, שהואשם בהזנחת האגף השמאלי ובאיבודי כדור שגרמו לשער הניצחון של בני סכנין אתמול. שחקן נוסף בקבוצה אמר: "יש לנו בעיית גיל בקבוצה. גם באדיר וגם יגאל אנטבי כבר מבוגרים מדי כדי לשחק מול שחקנים מהירים כמו מאור בוזגלו לדוגמה. זה פוגע בקבוצה וגורם לנו לתוצאות לא טובות".

אותו שחקן גם חשף כי ביקורת קשה נשמעה כנגד אותם שחקנים לאחר משחק ההפסד להפועל כבר סבא לפני כשבועיים: "בחדר ההלבשה אחרי המשחק מול כפר סבא אמרו מספר לא מבוטל של שחקנים שרק בגלל אנטבי ובאדיר הפסדנו. גם גורמים כאלו ואחרים בקבוצה אמרו את הדברים האלו וכל מי שהיה שם יודע בדיוק על מי אני מדבר. זו לא רק דעה של השחקנים, אלא הרבה יותר מזה. אי אפשר לשקר את האוהדים שלנו, הם רואים כל שבת מה בדיוק קורה בקבוצה וגם הם משמיעים את קולם".

גוטמן: "ציפית מהשחקנים ליותר"

אלי גוטמן היה מאוד מאוכזב בסיום המשחק בעיקר משום שהוא חשב שדווקא במשחק כזה תצליח הקבוצה לקחת לפחות נקודה, לאחר שהתחזקה ושיחקה כמעט בהרכב החזק ביותר שלה. "ציפיתי מהשחקנים שלי ליותר", אמר גוטמן לאחר המשחק והוסיף: "אחרי שבשבועות האחרונים הצגנו יכולת טובה, באנו היום ועשינו צעד אחורה. לצערי, ואני אומר זאת לא בפעם הראשונה, זה מה שמאפיין קבוצה שנלחמת על חייה".

גוטמן עשוי להציב את עומרי קנדה בהרכב הפותח כבר במשחק התחתית הקרוב באשדוד במקומו של עמאר מנצור, שהציג יכולת חלשה מאוד מול סכנין. בקבוצה זעמו על דבריו של שוער סכנין, מאיר כהן, שאמר: "לשחקני הפועל אין בכלל ביטחון. הם חיפשו לשחק יפה במקום לשחק אגרסיבי וככה הם לא יישארו בליגה. כנראה ששחקנים שם לא מבינים את המצב שלהם". גורמים לא רשמיים בקבוצה אמרו בתגובה: "הוא לא ראוי להתייחסות. שיתעסק בעצמו ולא יחפש לעשות כותרות על חשבוננו. מספיקה לנו ההיסטוריה שלו עם הפועל, שזכורה לכולם היטב עד היום".

במהלך כל המשחק אתמול שרקו אוהדי הפועל תל אביב בוז לכהן וקיללו אותו. השוער לא טמן ידו בצלחת, סימן לעבר האוהדים האדומים כאילו הוא לא שומע אותם וסימן להם להמשיך. בסכנין ראו את המתרחש וביקשו מכהן להפסיק את העימות. השוער אמר בסיום: "הקללות של הקהל רק נתנו לי מוטיבציה גדולה יותר. ביקשתי מהם שימשיכו לקלל כי זה רק עוזר לי".

בהפועל תל אביב כבר מביטים לעבר משחק התחתית מול אשדוד והיום אמרו: "המשחק באשדוד הוא הכי מסוכן עבורנו כי הם לא ניצחו הרבה זמן ואחרי ההפסד לבני יהודה הם יחפשו להתפוצץ על מישהו. אם לא נעלה למשחק עם ביטחון שאנחנו יכולים לנצח, נקבל מאשדוד בראש". הקבוצה תערוך היום אימון שחרור לשחקנים ששותפו אתמול במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully