וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר בית"ר: "העונש נועד להשתיק את ארזי"

27.1.2008 / 13:30

דובר בית”ר ירושלים תקף את ההתאחדות לכדורגל, לאחר העונש שהוטל על יו”ר המועדון, שכולל: קנס, השעיה לשנה מייצוג והרחקה ע"ת

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החליט להרשיע את יו"ר בית"ר ירושלים, אלי ארזי, באשמה של הטחת דבר עלבון כנגד יו"ר ביה"ד העליון של ההתאחדות וביזוי המערכת המשפטית בסירובו לפנות את אולם הדיונים.

על ארזי נאסר לייצג את הקבוצה כלפי ההתאחדות בכלל ומוסדותיה המשפטיים בפרט למשך שנה. כמו כן, במקרה של הרשעה חוזרת בשנתיים הקרובות, יורחק לתקופה של 3 שנים. ארזי גם נקנס וייאלץ להיפרד מ-10,000 ש"ח.

בהחלטתו כתב הדיין, עו"ד חיים אלחדיף: "נוכחותו של הנאשם בדיון בביה"ד העליון הייתה אמורה להיות נוכחות פסיבית בלבד, כנוכחותו של כל לקוח המופיע עם נציגו המשפטי. לנאשם הייתה זכות להיות נוכח בדיון זה בהיותו יו"ר של הקבוצה המערערת, אך לא הייתה לו הזכות לטעון ולייצג את אגודתו מאחר והאגודה הופיעה והייתה מיוצגת ע"י עו"ד.

"הנאשם מודה בכתב התלונה שהגיש כחלק מהגנתו שאב ביה"ד הבהיר כי 'לא יאפשר לי לדבר, אלא רק לבא כח הקבוצה, עו"ד אייזנברג'. הנאשם אינו מכחיש את הטענות בכתב האישום מהן משתמע שהוא התפרץ כלפי אב ביה"ד וקרא לו חצוף וכי סירב לפנות את אולם הדיונים וענה לאב ביה"ד "מי אתה שתגיד לי לצאת.

"הנאשם טוען שבמשך 30 שנה שירת את מדינת ישראל במסגרת משטרת ישראל ותפקידים בכירים אחרים, במסגרתם הופיע רבות בבתי משפט בארץ ובחו"ל. תמהני אם יוכל להצביע בפני ביה"ד לאור ניסיונו הרב בבתי הדין על מקרה שאדם שנוכח באולם הדיונים, בין אם גער בו ביה"ד ובין אם לאו, קרא לאחר מדייניו חוצפן, או סרב לפנות את האולם. טענת הנאשם שהוא נעלב ועל כן ענה במילה חוצפן וסירב לצאת מהאולם היא דוגמא קלאסית של 'הקוזאק הנגזל'

"נאשם שמודה שנדרש שלא להתערב, שמודה שפרץ לדיון ונדרש לשתוק ושסבור שהחוצפן הוא אב ביה"ד, מוכיח שלתאטרון האבסורד הזה אין גבול.

"תגובתו של הנאשם לכתב האישום מראה שהנאשם לא הפנים את אחריותו למקרה המביש ולא מצא לנכון להביע התנצלות. התנהגותו המעליבה של הנאשם, סירובו להשמע להוראות ביה"ד, הפגיעה וביזוי מעמדו של ביה"ד, הפגנת בלון חשיבותו העצמית (והמוטעית) וגם אי תנצלותו פוסלים אותו אישית מלייצג את אגודתו כלפי מוסדות ההתאחדות בכלל והמערכת המשפטית בפרט".

דובר בית"ר ירושלים, עודד זרגרי, הגיב על החלטת בית הדין ואמר לאתר הרשמי: "העונש הקיצוני שהוטל על יו"ר בית"ר ירושלים נועד להשתיק את מר ארזי מביקורתו הלגיטימית על ההתאחדות לכדורגל בכלל ועל המערכת השיפוט בפרט. פסק הדין הוא המשך ישיר להתעלמותו של אב בית הדין העליון, גלברט, מטיעוניו של ארזי במהלך הדיון. הדיין אלחדיף התעלם בפסק דינו מהתנהגותו הבוטה והגסה של גלברט.

"אם מישהו במערכת המשפטית של ההתאחדות סבור, כי באמצעות פסקי דין מגמתיים, קיצוניים, ולא מידתיים הוא יצליח להשתיק את הביקורת הלגיטימית של יו"ר הקבוצה על התנהלות בתי הדין של ההתאחדות טעות בידו. הנהלת בית"ר ירושלים לא תפסיק לפעול על מנת שהקבוצה ואוהדיה יקבלו יחס הוגן, ראוי ושוויוני ממוסדות ההתאחדות לכדורגל. מר ארזי לא מוצא טעם לערער על ההחלטה, שכן העומד בראש בית הדין העליון אשר אמור לדון בערעור הוא שהגיש את התלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully