וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו טריקה, דיר באלאכ, בלי טריקים

27.1.2008 / 13:22

קשר נבחרת מצרים חשף, לאחר כיבוש שער נגד סודאן, חולצה עם הכיתוב: "סימפתיה עם עזה". ביבשת השחורה לא רוצים לערב ספורט ופוליטיקה

מוחמד אבו טריקה, שחקן נבחרת מצרים, קיבל היום (ראשון) אזהרה, לאחר חשיפת הסלוגן שתומך בעזה. כזכור, אמש, במשחק הניצחון 0:3 של מצרים על זמביה, כבש אבו טריקה צמד בדקות ה-77 ו-84. לאחר שכבש, חשף טריקה חולצה עם הכיתוב: "סימפתיה עם עזה". הקשר ספג כרטיס צהוב בעקבות הרמת החולצה. היום, נכנסה ההתאחדות האפריקאית לתמונה והזהירה אותו לבל ייעשה זאת שוב. גורמים בארגון אמרו כי להבא הוא צפוי לעונש כבד. פיפ"א, אגב, לא צפויה לעבור בשתיקה על המעשה, וייתכן כי תנקוט בצעדים משלה.

אבו טריקה, שחקנה של קבוצת אל-אהלי המצרית, נולד ב-1978. הוא נחשב לאחד השחקנים הכי טובים ביבשת השחורה ואף מכונה 'זינאדין זידאן המצרי' על סמך יכולותיו הטכניות הגבוהות. ב-2006 נבחר לשחקן השנה באפריקה.

אבו טריקה ידוע במחוות ההומניטריות שלו על המגרש ומחוצה לו. כמו כן אוהב החדש להתבטא רבות. לדוגמא, לאחר שזכה בשנת 2006 עם אל אהלי בגביע אפריקה לקבוצות, הצהיר: "אנחנו צריכים להפסיק לשבח שחקנים יחידים. זה לא אבו טריקה, אלא כל הקבוצה שזכתה בגביע. ללא המאמץ של האחרים, לא הייתי יכול לעשות דבר. כדורגל זה משחק המשוחק על ידי שחקנים רבים. זה לא טניס או סקווש". אגב, הצהרה זו נבחרה על ידי עיתונים רבים להצהרת השנה. אבו טריקה גם מתנדב בארגונים רבים. הוא שגריר של WFP ('תוכנית האכלה עולמית') למלחמה ברעב, ועוזר לילדים החולים במחלת הסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully