וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל עלו למקום השלישי

27.1.2008 / 10:52

צמד שייטי ה-470 סיים את שני השיוטים הראשונים בבית הגמר במקומות 1 ו-3 באליפות העולם במלבורן וטיפס למקום השלישי בדירוג הכללי

גידי קליגר ואודי גל, צמד שייטי ה-470 הישראלים המובילים, המשיכו במומנטום החיובי שלהם. אחרי שעלו ביום שבת למקום ה-11 ועלו לבית הגמר, פתחו השניים את שני השיוטים הראשונים של בית הגמר בצורה טובה והעפילו למקום השלישי בדירוג הכללי, באליפות העולם במלבורן, אוסטרליה.

קליגר וגל סיימו את השיוט הראשון במקום הראשון והשיוט השני במקום השלישי, מה שהקפיץ אותם שמונה מקומות בדירוג הכללי.

אודי גל סיפר על השיוטים: "היה יום מדהים. לא יכולנו לקוות לפתיחה טובה יותר של בית הגמר. יצאנו לשיוט ראשון עם רוח בינונית של כ 11 קשר. הזינוק היה טוב מאוד, והפלגנו בהתאם לאסטרטגיה עם עבודה טובה. במצוף הראשונים ירדנו ראשונים ובהמשך הלפגנו רגוע ושקט כשאנחנו מגדילים את הפור ושמורים יפה על המיקום עד הפיניש.

"בשיוט השני הזינוק לא היה טוב וגם פספסנו את החילוף הראשון, בהמשך הרוח התחזקה והצלחנו להתאושש למקום 13 בקדמית הראשונה. מפה הפלגנו מצוין מבחינה טכנית ובטיחות והתקדמנו עד מקום שני, צמוד לראשון שהיה בפור גדול. ממש במצוף האחרון לקחתי החלטה של בטיחות (בדיעבד זו הייתה טעות) להוריד את הספינקר (המפרש השלישי הנוסף - הבלון) וכתוצאה הפסדנו למקום השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully