וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת חיפה לוחצת על אלמדון לרדת ללאומית

27.1.2008 / 10:52

בקבוצה קיבלו החלטה להיפרד מהשוער, שעדיין מסרב לשחק בנצרת עילית. יולז'רי יחתום, בוקולי הגיע למשרד הפנים. לימה עבר את הבדיקות

הקשר הברזילאי של מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, הגיע הבוקר למשרד הפנים ויקבל תעודת זהות ישראלית. בוקולי, שזכה למעמד של תושב ארעי, מקווה לקבל אזרחות מלאה שתאפשר לו לשחק בנבחרת.

אלמדון קיבל הצעה מהפועל נצרת עילית אך סירב לשחק בליגה הלאומית. אתמול שוחח השוער עם יעקב שחר שלוחץ עליו לענות להצעה בחיוב. בקבוצה גיבשו החלטה עקרונית שאם אלמדון לא יעזוב בחלון ההעברות, הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה בכל מקרה, ואילו השוער יהב יולז'רי יחתום על חוזה מעבר לעונה הנוכחית. ההנהלה כבר הציעה לו חוזה לשנתיים וחצי והוא צפוי לחתום עליו במהלך השבוע.

כזכור, בשבוע שעבר החליטה גם מ.ס אשדוד לרדת מהשוער. לטענת גורמים באשדוד, בחיפה השהו את התשובה בכוונה. בחיפה טוענים כי אשדוד יצרה את הנתק. בכל מקרה, מוכנים למכור את כרטיס השחקן של אלמדון עוד העונה. בהמשך לידיעה על "מלחמת השוערים" בחיפה, שחקנים בחיפה סיפרו כי אלמדון לא מרגיש בנוח עם המעמד החדש של יולז'רי ולכן הוא רוצה לעזוב.

למרות שעסקת מאור בוזגלו לא יצאה לפועל, תומר חמד יושאל לסכנין לחצי עונה. שלומי חנוכה שבשורותיו התעניינה כבר הפועל חיפה, מועמד גם הוא לעזוב, ומספר קבוצות מהליגה הלאומית, ביניהן נצרת עילית, כבר הביעו עניין. גם מוחמד שחברי עשוי לעזוב בשל מיעוט דקות משחק שלהם הוא זוכה.

בקבוצה התאכזבו מתוצאת התיקו אתמול מול קריית שמונה, אם כי הבעלים יעקב שחר נראה מרוצה בסיום. ההחמצה של תומר חמד בתוספת הזמן גרמה להלם בספסל של חיפה. על העימות אתמול בין ג'ובאני רוסו לגיא צרפתי אמרו בחיפה: "הוא ניסה לתפוס לרוסו ברגל, אז ג'ובה ניער אותו. אף אחד לא ניסה לבעוט בו".

לימה חושב אליפות, גפני עבר הניתוח בהצלחה

הקשר הארגנטינאי, רנה לימה, עבר הבוקר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במרכז הבריאות הספורטיבי של המועדון. על הפער מבית"ר אמר השחקן: "פער כזה ניתן למחיקה. העונה עדיין ארוכה ובקופה נמצאות עוד 48 נקודות. הגעתי לקבוצה גדולה וקבוצות כאלה אינן מרימות ידיים בקלות. אני מקווה להגיע עימה להישגים".

המגן רוני גפני עבר בהצלחה ניתוח בברכו הפגועה אצל פרופ' מרטינס במרפאתו בבלגיה. גפני יתאושש ובעוד מספר ימים ישוב לישראל, להמשך טיפול על ידי הצוות הרפואי של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully