וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מונה למאמן מכבי פ"ת

27.1.2008 / 10:08

המאמן, שהתפטר מהפועל ת"א, חוזר לאורווה ל-3 שנים ויחליף את פביאן שעזב. חלוץ קרואטי בושקו פראיקה ייבחן, המו"מ עם לוקונקו פוצץ

גיא לוזון חוזר למכבי פתח תקוה. המאמן, שעזב את מלאבס בקיץ לאחר שאימן שם שש עונות ועבר להפועל תל אביב, חתם לשלוש שנים באורווה. הלילה הוא צפוי להעביר אימון ראשון בקדנצייה השנייה שלו במועדון. כזכור, בסיום העונה הנוכחית עבר לוזון לאדומים וחתם למשך שנתיים. חוסר הצלחה משוועת הביאו, בעצה אחת עם ההנהלה, לעזוב את התפקיד אחרי המחזור העשירי.

במכבי פתח תקוה מינו בתחילת העונה את יוסי מזרחי, שהגיע מהאלופה, בית"ר ירושלים. לאחר מספר מחזורים עזב מזרחי לקפריסין, ועוזרו, עופר פביאן, תפס את המושכות במקומו. פביאן פתח טוב עם הקבוצה, אבל אט אט דעך. בששת המשחקים האחרונים לא הצליחה פתח תקוה לנצח, וחרב הפיטורים הייתה מונפת כל העת. אחרי ההפסד לבית"ר, עוד בטרם הציעה ההנהלה לפביאן להתפטר, ביקש האחרון לעזוב.

כזכור, לפני למעלה מחודשיים פורסם בוואלה! ספורט על ההצעה של ראש הקבוצה, לאפשר ללוזון לחזור ולאמן לצד פביאן לאחר שיסיים את דרכו בהפועל תל אביב. אתמול הוצע לפביאן להמשיך בקבוצה לצד גיא. פביאן ביקש זמן למחשבה.

היו"ר, שינו זוארץ, מסר בתגובה לידיעה: "בפגישה שנערכה הבוקר בין עופר לביני, לאור מצבה של הקבוצה, החליט עופר לקחת אחריות ולסיים את תפקידו. לעופר הוצעו מספר תפקידים במערכת והוא ביקש שהות למחשבה. מכבי פתח תקוה מודה לפביאן ומצירה על החלטתו לסיים את תפקידו. עוד היום ימונה מאמן לקבוצה". גורם בקבוצה אמר הבוקר: "עופר החליט להתפטר כי לא השאירו לו ברירה. הוא הבין שאם זה לא יבוא ממנו, זה יבוא מהם. המינוי של גיא היה צפוי. הוא היה מגיע למשחקים בכל הזדמנות".

באתר חוג האוהדים של הקבוצה, 'גברים בכחול', נרשמה הודעה בעמוד הראשי בזו הלשון: "כבר הזהרנו שזה מה שיקרה, ואמרו לנו שאנחנו סתם היסטריים. שזה לא רלוונטי. שזה לא עומד על הפרק. שזה לא יקרה השנה. עכשיו, רגע לפני שההחלטה נופלת, נבקש להזכיר בקול ברור: אם גיא חוזר - אנחנו הולכים!".

לוזון עדיין לא נחת באורווה, אבל כבר התחיל לעבוד. לפנות בוקר נחת החלוץ הקרואטי בושקו פראיקה, ואם ירשים את המאמן יוחתם במקומו של עומר גולן. כעת מתאמן בקבוצה גם שחקן נבחרת לטביה, אנדאס רובינס, שנראה חלוד באימון הראשון אבל חוזר לכושר בצורה הדרגתית.

מי שלא ישחק בקבוצה הוא החלוץ הקונגולזי עלי לוקונקו, שהמשא ומתן עימו פוצץ. כזכור, החלוץ התעקש על שדרוג שכרו וחזר בו מן ההסכם המקורי. בקבוצה לא הסכימו להתפשר ואמרו טרם הפיצוץ: "גלאטסראיי קנתה אותו בשמונה מיליון יורו, לא פשוט להביא שחקן כזה. לא נעלה את ההצעה הכספית ויהי מה".

אתמול לאחר ההפסד לבית"ר נכנס חאבייר דירסאו לחדר ההלבשה ובעט בכל מה שזז. חבר ההנהלה איציק לוזון ניסה להרגיע אותו, אבל דירסאו צעק: "תתחילו להתעורר. אם לא יהיה שינוי, נרד ליגה". פביאן הוסיף: "שכל אחד פה יבקר את עצמו. כולם צריכים לתת גב אחד לשני. לא לנסות לחפש ללכלך. תתמכו". אחד השחקנים הוסיף: "כולם יודעים למה דירסאו התכוון. גם קאפלו לא היה עוזר לקבוצה הזאת. פביאן היה צריך שחקנים, ואף אחד לא נתן לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully