וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "יוסי היה טוב מאוד מול השער"

27.1.2008 / 9:00

מאמן ליברפול, רפא בניטז, שאב מעט נקודות אור מהניצחון על הבאנט בגביע, אחת מהן הייתה השלושער של בניון. ונגר מחמיא לניוקאסל

ליברפול הגדולה ביזתה את עצמה אתמול (שבת) במשך דקות ארוכות בהן הייתה בפיגור 1:0 ו-2:1 מול הבאנט אנד ווטרלוביל מליגת הקונפרנס בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, אבל אז החלה במהפך שהסתיים ב-2:5 שלה. יוסי בניון כבר שלושער ומאמן הקבוצה, רפא בניטז, התייחס להופעה של הקשר הישראלי: "זה טוב עבור יוסי ועבורנו. הוא היה טוב מאוד מול השער. לא היו לנו יותר מדי דברים חיוביים, אבל לכמה שחקנים היה משחק טוב. במיוחד ליוסי, אבל גם לפיטר קראוץ' ולוקאס שכבשו שערים".

על המשחק עצמו אמר המאמן הספרדי: "הייתי מאוכזב במחצית הראשונה כי היינו לא טובים. הנענו את הכדור בצורה רעה ולא נעזרנו בשחקני הכנף. המחצית השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה".

"לכל אחד יש חלומות ואמונות ואנחנו חלמנו שנגיע לכאן ואולי גם נשיג משהו", אמר מאמן הבאנט, שון גייל, "ידענו כמה עצומה המשימה, אבל כדי להוליך פעמיים באנפילד מצריך הרבה. אין הרבה קבוצות שעשו את זה. השחקנים שלי היו נפלאים היום ואני גאה בהם".

קיגאן: "חסר לנו ביטחון"

במשחק המרכזי של אתמול ניצחה ארסנל 0:3 את ניוקאסל, אבל למרות התוצאה, המגפאייז שמנסים לצאת לדרך חדשה תחת קווין קיגאן, נראו ניצוצות לפרקים. "ניוקאסל פתחה את המשחק מצוין ויצרה כמה מצבים. לקח לנו זמן להשיג שליטה במגרש", אמר מאמן התותחנים, ארסן ונגר, "עשינו את זה לאט במחצית הראשונה, אבל השלמנו את ההשתלטות שלנו על המשחק במחצית השנייה ולכן בה כבשנו את שלושת השערים שלנו.

על עמנואל אדבאיור, שכבש צמד מצוין ושנמצא בעונת שיא, אמר המאמן הצרפתי: "אני מרוצה מהעובדה שהוא מתקדם מעונה לעונה. תמיד תה רוצה לראות את השחקנים שלך משתפרים".

המאמן המפסיד, קווין קיגאן, אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו מולם כשווים ואלי אפילו היינו טובים יותר. האתגר היה לתת עוד 45 דקות כאלו, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. הדבר שהכי חסר לקבוצה זה ביטחון. זה הדבר שגורם לשחקני כדורגל לעשות צעד אחד קדימה. אנחנו חייבים לגרום לשחקנים לחשוב אחרת בגלל שאני שונה מסם אלרדייס".

גרנט: "לא היה קל לשחק על המשטח הזה"

"עשינו עבודה טובה מאוד. לא היה קל לשחק על המשטח הזה, אבל ניסינו לשחק כדורגל טוב", אמר אתמול אברהם גרנט אחרי ניצחון צ'לסי על וויגאן 1:2.

הכחולים כבר התרגלו לנצח בצורה לא משכנעת, אבל העובדה היא שהניצחונות מגיעים ואתמול זה לא היה פשוט במשחק חוץ בגביע מול יריבה מהפרמיירליג. "כבשנו שני שערים יפים, שלטנו במשחק וההגנה עשתה עבודה טובה", המשיך המאמן הישראלי, "כשהובלנו 0:2 נתנו להם לחזור למשחק וכמעט מעדנו, אבל אני חושב שהניצחון הגיע לנו".

מי שלא שיחק ואף לא נכלל בסגל צ'לסי הוא אשלי קול, שבשבוע שחלף נאלץ לקרוא ולשמוע מכלי התקשורת באנגליה על משבר בחיי הנישואים שלו אחרי שלכאורה בגד באישתו עם ספרית. גרנט הסביר את אי הכללתו של המגן בשיקולים מקצועיים ולא אישיים: "יש לנו שניים מהמגינים השמאליים הטובים ביותר באנגליה. לפעמים עכשאלשי משחק, ווין לא נכלל בסגל ולפעמים ההפך. אני לא שם יותר מדי שחקני הגנה על הספסל כי הסגל מאוד קצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully