וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסביליה בקושי נשאר כוח לחייך

27.1.2008 / 1:10

אוסאסונה ספגה שני כרטיסים אדומים, לואיס פביאנו דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן, ובאיצטדיון רמון סאנצ'ז פיחואן חגגו ניצחון 1:2 דרמטי

איצטדיון רמון סאנצ'ז פיחואן השתוקק במוצאי שבת רק לדבר אחד, ניצחון על אוסאסונה, במסגרת המשחק המוקדם שפתח את המחזור ה-21 בליגה הספרדית. בסיום דרמה מורטת עצבים היתה זו המארחת סביליה, שיצאה עם שלוש הנקודות לאחר ניצחון 1:2 דרמטי. המחצית הראשונה המאופסת פינתה מקומה למחצית שנייה סוערת הרבה יותר. בדקה ה-55 נפל השער הראשון במשחק. כדור חופשי עמוק מצא את רגלו של כריסטיאן פאולסן, שדחק פנימה וקבע 0:1.

בדקה ה-70 אנריקה סולה פרץ לרחבת המארחים מצד שמאל ובעט בחדות לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1, ולהשתיק את אוהדי המארחת. המשחק הפך פיזי מרגע לרגע, ואוסאסונה שילמה מחיר הנוקשות. בדקה ה-86 נותרו האורחים בעשרה שחקנים אחרי שחוזה חוסטקו ראה את הכרטיס האדום. בתוספת הזמן נגיעת יד של שחקן אוסאסונה ברחבה הביאה לפנדל לזכות סביליה. האורחים זעמו על החלטת השופט, וחאבי גארסיה ראה אף הוא את הכרטיס האדום במהלך הויכוחים עם איש המשרוקית. לואיס פביאנו בעט בחוזקה פנימה, אך השופט הורה על פנדל חוזר בשל כניסה מוקדמת לרחבה. פביאנו לא התבלבל, שלח את הכדור לאותה פינה ימנית בשערו של ריקרדו, וקבע ניצחון לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully