וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא מחכה למעידה של אינטר

26.1.2008 / 23:51

במשחק מוקדם סגנית האלופה ניצחה את פאלרמו 0:1 באולימפיקו, ומקווה לאיבוד נקודות של האלופה מול אודינזה. סמפדוריה-סיינה 0:1

המחזור ה-20 בסרייה A נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים מוקדמים. המשחק המסקרן יותר התקיים באולימפיקו, שם סגנית האלופה רומא אירחה את פאלרמו, ניצחה אותה 0:1, והתקרבה מרחק 4 נקודות מהמובילה אינטר, שתשחק ביום ראשון בחוץ נגד אודינזה. במשחק נוסף ניצחה סמפדוריה את סיינה 0:1.

רומא - פאלרמו 0:1

הסיציליאנים ממשיכים לאבד גובה, כשספגו הפסד שלישי רצוף, הפעם מרגלי הרומאים. פרנצ'סקו טוטי החלים ממחלתו וחזר למגרש, והצופים באולימפיקו צפו בו ובחבריו שולטים במשחק מול פאלרמו. כבר בדקה ה-5 סימונה פרוטה שלח כדור חזק ושטוח, שחמק ליד קורת שערו של פונטנה. בדקה ה-57 הורחק ליאנדרו רינודו משורות פאלרמו, והסיציליאנים נדחקו עוד יותר לשערם. בדקה ה-59 כדור קרן מצא את ראשו של מאנסיני הברזילאי, שנגח לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לג'יאלורסי. עד הסיום הגיעו הרומאים לכמה הזדמנויות קורצות, אך התוצאה נותרה בעינה.

סמפדוריה - סיינה 0:1

הקבוצה מגנואה אירחה את הקבוצה מחבל טוסקאנה וקטפה ניצחון מינימלי, שני בשלושה משחקים. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-44. הגנת סיינה התקשתה להרחיק כדור בהגנה והחלוץ הפורבלמטי אנטוניו קסאנו כבש כשבעט מתוך הרחבה לפינה הימנית הרחוקה. לפני שיושלם המחזור ביום ראשון, עלתה סמפ למקום השישי בטבלה כשהיא עם 28 נקודות. סיינה ממשיכה להתבוסס במאבקי התחתית. היא מדורגת במקום ה-17, רק מקום מעל הקו האדום, אך עם משחק עודף על יריבותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully