וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובסו קון ועכשיו

26.1.2008 / 22:39

מארסיי פירקה 1:6 את הפתעת העונה, קון, כשסיסה הרשית שלושער. נאנסי איכזבה עם 0:0 מול אוקזר, ופספסה הזדמנות להיצמד לצמרת

שתי המוליכות של הליגה הצרפתית, ליון ובורדו, ישחקו רק מחר (ראשון), אך יתר המחזור ה-23 בליגה נערך היום, כשבמוקד נאנסי פספסה הזדמנות להידבק לצמרת, לאחר שסיימה את משחקה בסטייד דסצ'מפס מול אוקזר ב-0:0. נאנסי שרחוקה כעת שמונה נקודות מהאלופה, סיבכה גם את היריבה שממשיכה לבלות בתחתית עם הקבוצות החלשות של הליגה.

דווקא אוקזר החזיקה בכדור יותר וגם הייתה מסוכנת, אך היא לא הצליחה לנצל את היתרון כדי לכבוש ולהיחלץ מהתחתית, ובמקום זאת רשמה את תוצאת התיקו השלישית ברציפות שלה בליגה.

גם ניס לא הייתה חכמה מספיק כדי לאסוף נקודות ולהתקדם אל המקום השלישי, אחרי שסיימה ב-1:1 מול טולוז. דומינגו אריבגה כבש את היתרון לטולוז 11 דקות לסיום המחצית הראשונה, אך הונוראטו אדרסון הברזילאי השווה שתי דקות לסיום.

מארסיי הייתה אחראית לתוצאת המחזור, כשהתעללה 1:6 בקון בסטאד ולודרומה. קון, שרק השנה עלתה לליגה הראשונה, התייצבה בה היטב, אך פתאום נראה כי סף השבירה שלה נמוך ביותר. ג'יבריל סיסה דאג לנצל זאת שלוש פעמים (28, 54, 56), מתיו ולבואנה פעמיים (42, 44) וסאמיר נסרי פעם אחת (81). ולחשוב שקון עוד הובילה 0:1 משער של יוליאן תודיק כבר אחרי שתי דקות.

בקרב נוסף בצמרת גברה לה מאן 0:1 על מונאקו, משער שכבש דאיסוקה מאטסוי היפני בדקה ה-22. ליל ופאריס סן ז'רמן סיימו את המשחק שפתח את המחזור ב-0:0, ובכך איבדו הזדמנות להתרחק מהתחתית.

יתר התוצאות:

לאנס - שטרסבורג 2:2
ללאנס: אוליבייה מונטרוביו (5, פנדל, 81); לשטרסבורג: ווייסון קווסטה 3, אלבארו סנטוס 75

מץ - ראן 1:1
למץ: מומאר אנדייה 76; לראן: אוליבייה ת'ומר 28

סושו - ולנסיין 0:1
לסושו: ג'רמי ברשט 23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully