וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא תועמד לדין

26.1.2008 / 21:19

בתקנון ההתאחדות אין סעיף, הקבוצה לא תועמד לדין על הקללות ללוזון. לוזון אחר, גיא, חוזר לקווים במכבי פ"ת במקום פביאן

הדעות לגבי הדרך כנראה יישארו חלוקות, אך לגבי התוצאות בשלב הזה לאוהדי בית"ר ירושלים אין שום טענות. האלופה שבה לשחק בטדי מול הקהל שלה, וסיימה משחק נוסף עם ניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה, כשיחד עם התיקו במשחק הצמרת בין קרית שמונה למכבי חיפה, איפשרו לבית"ר לברוח לתשע נקודות בצמרת הטבלה.

יצחק שום, מאמן בית"ר ירושלים, אהב דווקא את מה שראה, למרות ששני השערים של קבוצתו הובקעו בזכות טעויות בחלק האחורי של המלאבסים. "זה היה משחק טוב מאוד שלנו, גם במחצית הראשונה וגם במחצית השנייה. השער של פתח תקווה הכניס אותנו קצת ללחץ, וזה טבעי, אבל ניצחנו ואנחנו תמיד שואפים לשחק טוב, כפי ששיחקנו היום".

מיכאל זנדברג אמור היה לפתוח את המשחק על הספסל, בשל העובדה שכל שחקני הקישור עמדו לרשותו של יצחק שום, אלא שכאבים בגב של גל אלברמן רגע לפני שהתחיל המשחק איפשרו בסופו של דבר את שילובו של זנדברג בהרכב הראשון. זנדברג, שהיה מעורב בשני השערים של בית"ר, היה טוב ולא בא בטענות להחלטה של שום, להיפך.

"לא הייתי אמור לפתוח בהרכב, ורצה הגורל שהגב של גל אלברמן נתפס. שום לקח אותי לפני המשחק לשיחה ואמר לי שאני לא פותח, ואמרתי לו שאין שום בעיה. גם אם הייתי נכנס לעשר דקות, הייתי עושה הכל כדי להראות לו שהוא טועה, אבל בסופו של דבר שיחקתי 90 דקות, היינו טובים, ומה שחשוב זה שניצחנו בסופו של דבר".

תומר בן יוסף: "אני שמח שנתנו לי את הקרדיט. תמיד זה קשה לשחק מול מכבי פתח תקוה, אבל עשינו את המשחק הזה קל. אלה שלוש נקודות בדרך למטרה שלנו. כל הקבוצות באות להוכיח את עצמן נגד בית"ר, וכך יהיה גם בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב".

אסף קינן ציין בדו"ח המשחק את הקללות שנשרקו במהלכו אל עבר יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, על ידי אוהדי בית"ר ירושלים. ועם זאת, בתקנון ההתאחדות לכדורגל אין סעיף האוסר על האוהדים לקרוא קריאות בגנות יושב ראש ההתאחדות, ולכן בניגוד להערכות המוקדמות, הקבוצה לא תועמד לדין.

ההנהלה תודיע לפביאן שהוא בחוץ

מצבה של מכבי פתח תקוה בשלב הזה נראה רע. לא שמישהו ציפה לסנסציה בטדי, אבל בכל זאת עם ההפסד הנוכחי, פתח תקוה יצרה לעצמה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, נתון שקשה להאמין שיעבור לסדר היום באורווה.

בימים האחרונים דובר על כך שגיא לוזון ישוב לאמן את הקבוצה, ובשלב הזה האופציה הזו נראית כממשית. מיד לאחר המשחק שוחחה הנהלת פתח תקוה עם עופר פביאן, כאשר צפויות שיחות נוספות במהלך הלילה וביום ראשון, בו היא עתידה להודיע למאמן שהוא עוזב. כפי הנראה גיא לוזון יחליפו.

פביאן עצמו נשמע מאוכזב מאוד בתום המשחק, וניסה לנפק הסברים: "באנו לכאן במטרה לשחק כדורגל התקפי, אבל לא עשינו את זה מספיק טוב. בית"ר הבקיעה פעמיים בעקבות טעויות שלנו, וזה חלק ממה שהביא להפסד. בית"ר שיחקה טוב מאוד הערב עם שחקנים שהצטרפו להתקפה, ואנחנו מצידנו לא הצלחנו להתמודד עם זה מספיק טוב. בכל מקרה, אנחנו צריכים להרים את הראש לשחקנים, כך שיאמינו בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully