וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי פ"ת 1:2

26.1.2008 / 19:00

מכבי פ"ת טעתה פעמיים בהגנה, הפסידה 2:1 בטדי, ויחד עם התיקו בין קרית שמונה לחיפה, סייעה לאלופה להתרחק מהצמרת ולהגדיל את הפער לתשע נקודות. אוהדי בית"ר גידפו את אבי לוזון, איציק לוזון הורחק

בית"ר ירושלים תהיה אולי אלופה בתום העונה הקרובה, אבל יהיה מוגזם לשבח את המשחק הקבוצתי שלה או את היכולת האישית של השחקנים, ודוגמא מצוינת לכך אפשר היה לקבל בטדי, כאשר האלופה אמנם ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה, אך יותר מאשר בית"ר ניצחה, מכבי פתח תקוה הפסידה.

שתי טעויות בחלק האחורי של מכבי פתח תקוה איפשרו את כיבוש שני השערים של בית"ר. בדקה ה-13 אוהד כהן שמט כדור ועמית בן שושן הבקיע, כשבמחצית השנייה היה זה מוראד מגמאדוב שמעד, והפעם אבירם ברוכיאן היה במקום לנצל את המתנה. עידן טל עוד החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר, כשמיד לאחר מכן עומר דמארי הצליח לצמק ולחזור למשחק, אך השער היה מעט מאוחר מידי.

עוד קודם למשחק אמור היה מיכאל זנדברג לפתוח על הספסל, כחלק משיטת הרוטציה שאמור יצחק שום להתמודד עימה, אך דיווחים לצוות המקצועי של גל אלברמן כי יש לו כאבים בגב איפשרו בסופו של דבר את שיתופו של זנדברג בהרכב הראשון. הקהל, בלי הפתעות מיוחדות, גידף בחלקים מסוימים של המשחק את אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שכלל לא נכח במגרש. תקרית אחרת אירעה כאשר איציק לוזון, מנהל מכבי פתח תקוה, הורחק על ידי השופט הרביעי בעקבות קללות ששלח ממקום מושבו על המגרש.

מהלך המשחק

דקה 13 - גול! דקות טובות של בית"ר איפשרו לה לעלות ליתרון, אך גם אוהד כהן היה שותף לזה. בעיטה חופשית מרחוק של דרק בואטנג הגיעה לידיים של שוער מכבי פתח תקוה, ששמט את הכדור, היישר אל עמית בן שושן, שגלגל את הכדור מקרוב.

דקה 15 - עידן טל מצא את מיכאל זנדברג משמאל, כשהקשר הרים כדור מצוין לראשו של אבירם ברוכיאן, שסיים עם נגיחה וסחט הצלה מצוינת של אוהד כהן.

דקה 24 - זנדברג המשיך את ההתקפות מצד שמאל, כשהפעם מצא את רומולו, שעשה את התנועה למרכז, ושלח טיל לפינה השמאלית של השער.

דקה 26 - הצלה כפולה של אוהד כהן ממצבים של מיכאל זנדברג וכריסטיאן אלבארז, שניצל את ההדיפה עם בעיטה מהאוויר. כהן היה במקום ומנע את השני.

דקה 32 - כדור חופשי של איסמעיל עאמר הייתה ההזדמנות הראשונה של האורחים, אך קאלה היה במקום להדוף לקרן.

דקה 47 - ההתקפות מצד שמאל נמשכו, גם כאשר קובי גנון החליף את איסמעיל עאמר, וזנדברג ניסה את מזלו בבעיטה מהאוויר, אך אוהד כהן התעופף מצוין והצליח להדוף.

דקה 50 - כדור חופשי של מכבי פתח תקוה מצא את ראשו של קובי גנון, שהתרומם לנגיחה והקדים את טברטקו קאלה, שאיחר ביציאה, אך הכדור יצא החוצה.

דקה 60 - גול! טעות קשה של הגנת מכבי פתח תקוה כשמוראד מגמאדוב הבלם מעד ואיפשר לאבירם ברוכיאן להקדים אותו ולבעוט מול אוהד כהן פנימה.

דקה 78 - בלסינג קאקו ספק ביצע עבירה בתוך הרחבה על ג'וניור ויסה, שנכנס כמחליף שש דקות קודם לכן במקום עמית בן שושן. עידן טל לקח את הבעיטה שמאלה, אוהד כהן הצליח להדוף והריבאונד הלך החוצה.

דקה 83 - חן עזריאל שנכנס כמחליף הגיע למצב טוב ושלח בעיטה, אך אוהד כהן התעופף היטב והדף לקרן.

דקה 85 - גול! פליקס אובוקה התחיל במהלך נפלא ומצא את עומר דמארי, שהשתלט היטב על הכדור ובעט פנימה מול קאלה. 1:2 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, אריק בנאדו , תומר בן-יוסף, יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן (שמעון גרשון 89), מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (ג'וניור ויסה 72), רומולו (חן עזריאל 81).

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר (קובי גנון 46), ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; חאבייר דירסאו (רוביל סרסור 78), ננאד סאביץ' (בלסינג קאקו 64), סולי צמח, לירן כהן; פליקס אובוקה, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully