וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 0:0

26.1.2008 / 19:36

הקבוצה של פרדי דוד קיוותה להשיג ניצחון ביתי ראשון העונה על חשבון שחקניו של אוחנה, אבל השתיים הציגו משחק חלש שהסתיים ללא שערים

השבוע חגג מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, את יום הולדתו ה-43, ומה הוא כבר ביקש מהשחקנים שלו כמתנה, אם לא ניצחון ביתי ראשון העונה על חשבונה של הפועל כפר סבא. בסופו של דבר המפגש בין השתיים הערב (שבת) הסתיים בתיקו 0:0, אבל כשאחת היריבות לתחתית, הפועל תל אביב, ספגה הפסד נוסף, ניתן לשער שפרדי דוד מאוכזב הן מהתוצאה והן מהיכולת שהציגו שחקניו בחלקים גדולים מהמשחק. הוא ציפה למתנה גדולה יותר.

שתי הקבוצות הציגו בדקות הראשונות משחק חלש, איטי ומסורבל שהתנהל במרכז המגרש. השחקנים מיעטו ליזום ושני השוערים לא נגעו בכדור. במחצית השנייה הורגש שינוי מסוים, בעיקר מצד הרצליה, שניסתה לסכן את שערו של לויטה, בעיקר בבעיטות מחוץ לרחבה. בזכות יכולת טובה של השוער הכפר סבאי, ובשל חוסר דיוק של שחקני המארחת, לא נעה רישתה של האורחת.

הפועל כפר סבא הגיעה לאחר ההפסד המוחץ 3:0 למכבי חיפה, ואלי אוחנה ערך מספר שינויים בסגל, שחסר את הקשר גיז'רמו ישראלביץ' המוצהב. היעדרותו בלטה ובלעדיו הציגה כפר סבא משחק חסר השראה. הפסד היה מקרב את כפר סבא לתחתית, והירוקים, שהתעוררו לחיים במשחק רק בדקות האחרונות, לא הצליחו לגנוב ניצחון בבונבוניירה, אבל לפחות נמנעו מהפסד שני רצוף.

מהלך המשחק

דקה 40 - אנטויה מצא את שלו מנשה, שבעט ממרחק כדור חלש לעבר שער כפר סבא, אך החטיא את המסגרת.

דקה 46 - רמי חליס הגביה לעבר רחבת כפר סבא, ואנטויה בעט בעיטת יעף שחלפה בסמוך לקורה.

דקה 54 - בעיטה של יבואה אל עבר שער הרצליה מוצאת את איתמר ניצן מוכן, והשוער הודף היטב.

דקה 60 - איתן עזריה בעט מקרוב אל עבר שער כפר סבא, לויטה הדף, ועזריה בעט שוב והשוער הכפר סבאי חילץ את הכדור.

דקה 90 - מהרן ראדי בעט מרחוק, אבל החטיא את המסגרת.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, ג'וש קנט, מיטייה מורץ', דייהו דייויס, כפיר אדרי, איתן עזריה, מהראן ראדי, רמי חליס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, טצ'ם אנטויה.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה-סילבה, לירון זרקו, לירה, קובי מויאל, אלירן סיימון, בן לוז, גיא דיין, אבי קנפו וסמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully