וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן אלקיים שיחק בניגוד לתקנון

אייל בן יעקב

26.1.2008 / 17:20

בלמה של הפועל נצרת עילית שותף בהפסד, 1:0 להפועל רמת גן, למרות שהיה אמור להיות מורחק. דובר הקבוצה: "נבדוק את העניין"

כאילו שחסרות לנצרת עילית צרות. סוגרת טבלת הליגה יצאה ביום שבת למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן, הפסידה 1:0, אבל כנראה שזה לא ייגמר בזה. אלירן אלקיים, בלמה של נועלת הטבלה, שותף במשחק בניגוד לתקנון. אלקיים כבר הורחק השנה שלוש פעמים בכרטיס אדום. פעמיים מתוך השלוש היו הרחקות ישירות, ופעם אחת בגין צבירת שני כרטיסים צהובים.

תקנון ההתאחדות בעניין זה קובע, כי שחקן שהורחק פעמיים בכרטיס אדום ישיר, ירצה עונש של הרחקה משני משחקים. הרחקתו האחרונה של השחקן הייתה במשחק נגד עירוני רמת השרון במסגרת המחזור ה-15, כך שעל פי החוק הוא אמור היה לרצות את עונשו בשני המשחקים שלאחר מכן, אך כאמור שותף היום במשחק נגד הפועל רמת גן במסגרת המחזור ה-17. כעת צפויה הקבוצה לספוג הפסד טכני, ואלקיים צפוי להרחקה ממספר משחקים.

תגובת נצרת עילית: "דובר המועדון יבדוק את העניין". אנשי הפועל רמת גן לא התרגשו למשמע השיתוף הבלתי חוקי: "אם הפועל נצרת עילית שיתפו שחקן בניגוד לחוק, אני מאמין שהם ייענשו על זה", אמר יו"ר הקבוצה ירון קוריס. "בכל מקרה, הוכחנו שאנחנו לא צריכים את השולחן הירוק כדי לנצח את נצרת עילית. גם ככה היינו צריכים לנצח אותם 0:3 לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully